شناسهٔ خبر: 40361411 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

برگزیدگان مهرواره فرهنگی هنری «لبخند بهارانه» معرفی شدند

مهرواره فرهنگی هنری «لبخند بهارانه» با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، مهرواره فرهنگی و هنری «لبخند بهارانه»در آستانه سال جدید با هدف نشاط‌بخشی به جامعه و آشناسازی هرچه بیشتر مخاطبان با نقش سلامتی و تندرستی در ایجاد حس شادی و رضایتمندی و هم‌چنین ضرورت پاس‌داشت سلامت فردی و اجتماعی در مواجهه با ویروس کرونا برگزار شد.

 

در این مهراوه که در موضوعات «بهداشت فردی»، «امید به زندگی»، «قدرشناسی از جهادگران عرصه سلامت و ایمنی فردی و اجتماعی جامعه» و «نوع‌دوستی و مسئولیت‌پذیری اجتماعی در مواجهه با بیماری کرونا» برگزار شد، بیش از ۲۳۰ اثر از گروه‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال، با بهره‌گیری از تکنیک (روش) آزاد در زمینه طراحی، نقاشی، عکاسی، کلاژ، چاپ و متن ادبی ارسال شد.


طبق نظر داوران، «صدرا آبزن»، «علی‌مرادزاده» از استان گیلان و«ربابه‌ کلاتی‌زاده» از استان گلستان با توجه به برجستگی‌های هنری و محتوایی آثار ارسالی، برگزیده شدند.


در بخش نقاشی «محمد امین حاج‌محمدی»، «حدیثه باقرپور»، «ترنم فتحی نیا» از گیلان و «همایون یوسفی کارخانه» از تهران به‌عنوان اثر‌های برگزیده نقاشی بخش کودک و «مبینا آمیقی» از استان اصفهان و «طراوت ملکی»، «سیده رونیا صحفی» و «آتنا صفوتی» از گیلان به‌عنوان خالقان آثار برگزیده نقاشی بخش نوجوان معرفی شدند.


در بخش ادبی این مهرواره نیز «سجده‌صادق‌زاده»، «سیده زینب حسینی»، «ایلیا صفدری»، «کیهانه ابراهیمی»، «سیده پرینازجعفرزاده» و هم‌چنین، «محمد جواد احمدی» از استان گیلان برگزیده شدند.


 

پایان پیام/84

نظر شما