شناسهٔ خبر: 40359858 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار آوج:

گفت و گو بین مدیران و مردم زبان مفاهمه را تقویت می‌کند

قزوین- فرماندار شهرستان آوج گفت: گفت وگو و زبان مفاهمه تنها راه رسیدن به اشتراکات و نزدیک شدن روابط و مناسبات بین مدیران و مردم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، نصرت اله علیرضایی صبح پنجشنبه در جمع اهالی روستای خروسدره از توابع بخش مرکزی آوج که با حضور جمعی از مدیران ادارات شهرستان و صاحبان معادن منطقه برگزار شد، اظهار کرد: مطالبه گری، پیگیری حقوق شهروندی و بیان انتظارات و خواسته‌ها از مختصات جامعه جدید است که باید آن را به فال نیک گرفت و در پی پاسخگویی و توجه به این مطالبات برآمد.

وی افزود: گفت وگو و زبان مفاهمه تنها راه رسیدن به اشتراکات و نزدیک شدن روابط و مناسبات بین مدیران و مردم است و برگزاری دیدارها و نشست‌های چهره به چهره می‌تواند به تقویت همدلی و همکاری متقابل بین مسئولان و شهروندان کمک کند.

فرماندار شهرستان آوج گفت: توسعه بدون مشارکت و همراهی مردم امری محال و تحقق ناپذیر است و انتظار می‌رود مردم در بیان خواسته‌ها و انتظارات خود به ظرفیت‌ها، منابع و امکانات موجود توجه کنند و مدیران نیز با رفتارهای صادقانه خود، اعتماد مردم را جلب و این تعامل و همکاری را تقویت کنند.

علیرضایی اظهار داشت: صاحبان معادن در نواحی روستایی باید به حقوق مردم در این مناطق توجه کنند و ساکنین روستا نیز به معادن به عنوان یک ظرفیت تولیدی در راستای توسعه اقتصادی و عمرانی روستا نگاه کنند.

در این جلسه مقرر شد نسبت به اجرای چند پروژه در روستای خروسدره از سوی صاحبان معادن در این روستا اقدامات لازم صورت گیرد.

در ابتدای این جلسه پس از بیان مسائل و مشکلات روستا از سوی بخشدار مرکزی، دهیار و اعضای شورای روستا در ادامه مدیران ادارات شهرستان و معدن دار روستا به بیان برنامه‌ها و اقدامات خود پرداختند.

همچنین در این جلسه درخصوص اصلاح راه، مرمت و بهسازی مسیر معدن، نصب گاردریل و سرعت گیر، آسفالت راه ورودی به روستا، آب شرب و بازنگری طرح هادی روستا پس از بحث و بررسی تصمیمات لازم اتخاذ شد.

نظر شما