شناسهٔ خبر: 40354688 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مناقصه‌مزایده | لینک خبر

آگهی روزنامه مناقصه مزایده

2976 مناقصه - دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان - واگذاری بیمه شخص ثالث و بدنه خودروهای اداری

صاحب‌خبر -

آگهی مناقصه عمومی

113/99

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان در نظر دارد مناقصه عمومی واگذاری بیمه شخص ثالث و بدنه خودروهای اداری واحدهای تابعه در سال 1400-99 در استان همدان به شماره 2099000236000016 از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) واگذار نمایند. بدین منظور از کلیه شرکت‌های بیمه که دارای شعب سرپرستی در سطح استان همدان می‌باشند جهت شركت در مناقصه دعوت به عمل می‌آید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصه‌گران و گشایش پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد.

مهلت زماني دریافت اسناد مناقصه از سایت: از تاریخ 08/03/99 لغایت 13/03/99

مهلت زمانی اعاده پیشنهاد: از تاریخ 17/03/99 لغایت ساعت 14:00 روز دوشنبه مورخ26/03/99

زمان گشایش پاکت‌ها در سامانه: روز سه‌شنبه مورخ 27/03/99 در دفتر مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه

مدت موضوع قرارداد: یک‌سال شمسی می باشد.

تضمین شرکت در مناقصه: یکطغری ضمانتنامه بانکی به مبلغ 275.000.000ریال که حداقل سه ماه اعتبار داشته و برای سه ماه دیگر قابل تمدید باشد در وجه دانشگاه علوم پزشکی همدان یا ضمانتنامه‌های صادره از مؤسسات اعتباری غیر بانکی دارای مجوز از بانک مرکزی و یا واریز وجه نقد به شماره حساب جاری156648660 بانک رفاه شعبه شریعتی.

تضمین شرکت در مناقصه را در پاکت (الف) سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد)بارگذاری و اصل آن را طبق زمان اعاده پیشنهاد به آدرس: همدان، چهارراه شریعتی، ابتدای بلوار آیت ا.. کاشانی، ستاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی، ساختمان شماره 3، به دفتر مدیریت حراست دانشگاه تحویل نمایند.

- کد اقتصادی، شناسه ملی و کدپستی دانشگاه علوم پزشکی به ترتیب به شرح ذیل می‌باشد:

۴۱۱۳۷۶۷۱۶3۹۱-۱۴۰۰۲۶۰۳۸۱۸-۶۵۱۷۶۱۹۶۵۳۵۱

- شرکت کنندگان در مناقصه باید جهت دریافت اسناد، مبلغ 400.000 ریال به شماره حساب 2175227130005بانک رفاه شعبه شریعتی واریز نمایند.

هزینه درج آگهی برعهده برنده مناقصه می‌باشد.

 برگزاری مناقصه صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می‌باشد و کلیه مراحل فرآیند مناقصه شامل خرید و دریافت اسناد مناقصه،پرداخت تضمین شرکت در مناقصه، ارسال پیشنهاد قیمت و اطلاع از وضعیت برنده بودن مناقصه‌گران محترم از این طریق امکان‌پذیر می‌باشد.

 

نظر شما