شناسهٔ خبر: 40343726 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

يک تن انواع موادمخدر در خاش کشف شد

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از ناکامی قاچاقچیان مسلح در انتقال یک تن و 13 کیلوگرم انواع موادمخدر در شهرستان خاش خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر، سردارمحمد قنبری اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر توسط اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق از مناطق مرزی به حوزه شهرستان خاش دست یافتند.
وی افزود: تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری تیم‌هایی از ماموران انتظامی خاش پس از یک سری کار گسترده اطلاعاتی سرانجام روز گذشته قاچاقچیان را که با 2 دستگاه پژو 405 در حال جابه جایی محموله مواد افیونی در یکی از محورهای فرعی خاش - ایرانشهر بودند را شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: قاچاقچیان به محض ورود به منطقه کمین با عوامل انتظامی درگیر و با آتش پر حجم تکاوران پلیس ضمن رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری  شدند.
وی ادامه داد: در پاک سازی منطقه درگیری، 2 تن از اعضای این باند دستگیر و در بازرسی از خودروها یک تن و 13 کیلو و 200 گرم موادمخدر شامل 809 کیلو و 200 گرم تریاک، 202 کیلو و 500 گرم حشیش، یک کیلو و 500 گرم شیشه، یک قبضه سلاح گرینوف به همراه 450 فشنگ و 25 فشنگ جنگی اسلحه کلت کشف شد.
سردار قنبری با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای متواری این باند حرفه‌ای قاچاق، خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

نظر شما