شناسهٔ خبر: 40329845 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۵۰۰ نفر در نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد استخدام می شوند

یاسوج- ایرنا- فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: فردا هفتم خرداد ماه ۱۳۹۹ ثبت نام ۵۰۰ نفر از جوانان این استان برای استخدام در نیروی انتظامی آغاز می شود.

صاحب‌خبر -

سردار مهدی انصاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: علاقه‌مندان و واجدان شرایط به مدت۶ روز می توانند به هسته گزینش و استخدام نیروی انتظامی استان واقع در بلوار امام خمینی (ره) علیه نبش گلستان ۱۱ شهر یاسوج مراجعه کنند.

وی افزود: بر اساس سیاست‌گذاری ابلاغ شده از ناجا گزینش و استخدام از بین نیروهای بومی صورت می‌پذیرد و این رویکرد علاوه بر ایجاد انگیزه در بین جوانان نقش موثری در کاهش بیکاری استان نیز خواهد داشت.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: شغل پلیس یکی از مشاغل با ارزش و مورد علاقه بین مردم به ویژه مردم ولایت مدار این استان است و هدف انتخاب افرادی دارای ویژگی های تدین ، تخصص ، روحیه جهادی و انقلابی و دیگر موارد باشند و بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری به دنبال جذب اصلح ترین و بهترین جوانان این استان برای پذیرش در این سازمان هستیم.

سردار انصاری ابراز داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در پذیرش و گزینش جوانان در نیروی انتظامی و پیگیری های انجام شده در سه سال اخیر بیش از ۹۰۰ نفر از فرزندان بومی این استان جذب و استخدام شده اند.

وی تاکید کرد: با همراهی سلسه مراتب فرماندهی و پیگیری های نیروی انتظامی استان در هسته گزینش انتظامی طی سه سال اخیر توانستیم تاکنون شرایط جذب و استخدام ۷۶۵ نفر از فرزندان بومی این استان را فراهم کنیم و ۱۵۰ نفر دیگر را با معرفی به هسته گزینش فرماندهی انتظامی استان های تهران بزرگ ،سیستان و بلوچستان و هرمزگان استخدام کنیم.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سال‌های ۹۷ و ۹۸ نیز توسط نیروی انتظامی استان رتبه برتر کشوری در بحث گزینش و استخدام را در کشور کسب کرد.

نظر شما