شناسهٔ خبر: 40327507 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

به مناسبت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر صورت گرفت؛

تولید ۴۰ عکس‌نوشته و اینفوگرافی از شهدای روحانی کهگیلویه و بویراحمد

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از تولید و نشر حدود ۴۰ عکس‌نوشته و اینفوگرافی از شهدای روحانی استان با عنوان «راه شهدا» به مناسبت ماه مبارک رمضان و سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام «کمال جهانبخشی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یاسوج، اظهار داشت: به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و الگوپذیری از زندگی شهدا و به مناسبت ماه مبارک رمضان و سالروز حماسه سوم خرداد، ۴۰ عکس‌نوشته و اینفوگرافی از شهدای روحانی این استان با عنوان «راه شهدا» تولید و در فضای مجازی منتشر شد.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد افزود: تولید این آثار با همکاری و مشارکت گروه جهادی شهید میثمی حوزه علمیه علی‌ بن ‌الموسی‌الرضا (ع)، سازمان بسیج طلاب سپاه فتح و فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در تولید این آثار از وصیت‌نامه، عکس و دلنوشته‌های شهدای روحانی بهره گرفته شد، گفت: آشنایی بیشتر مردم و به‌ویژه جوانان با سبک زندگی و سیره شهدای روحانی و معرفی شهدای روحانی به نسل جوان از مهم‌ترین اهداف اجرای این برنامه بود.

انتهای پیام/

نظر شما