شناسهٔ خبر: 40326125 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

بیرانوند: لیگ برتر فوتبال ناتمام می‌ماند

صاحب‌خبر -

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: با توجه به تلاش برخی از باشگاه‌ها به احتمال زیاد رقابت‌های لیگ برتر ناتمام خواهد ماند.

، علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره آخرین شرایط تمرینات و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیان کرد: خدا را شکر همه چیز عالی و تمرینات به خوبی آغاز شد. نکات بهداشتی نیز به خوبی رعایت می‌شود و تمریناتمان را به خوبی پیگیری می کنیم و بازیکنان شرایط خوبی دارند.

او در مورد حضورش در باشگاه رویال آنتروپ بلژیک گفت: باشگاه بلژیکی به دنبال این است که من هرچه زودتر تست‌های پزشکی را پشت سر بگذارم و اولین روزی که پرواز‌ها باز شود برای من بلیت بگیرند تا به بلژیک سفر کنم. دوست دارم پس از پایان لیگ به بلژیک سفر کنم تا بتوانم افتخار چهارمین قهرمانی را با پرسپولیس در لیگ برتر داشته باشم.

بیرانوند ادامه داد: ۴ تیم خیلی زود درخواست انصراف بازی ها را داده اند و فکر می‌کنم ۵ - ۶ روز قبل از آغاز دیدار ها تعداد آن‌ها به ۸ - ۹ تیم برسد. من در ذهن تمام مدیران عامل و سرمربیان باشگاه‌ها می‌خوانم که قبل از آغاز لیگ نام بازیکنانی که به کرونا مبتلا هستند را اعلام می‌کنند که وقت برای قرنطینه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: باشگاه پرسپولیس از برانکو شکایت نکرده است/ پرداختی به مرد کروات تا ۳ هفته دیگر

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس تهران خاطرنشان کرد: مطمئنم که تیم‌ها بازیکنان کرونایی دارند و آن‌ها را یک هفته قبل از بازی‌ها اعلام می‌کنند، زیرا آن موقع برای قرنطینه وقت نیست. من می‌گویم لیگ نا تمام می‌ماند.

بیرانوند در پایان گفت: اگر باشگاه‌ها ۲۸ خرداد بگویند ۵ بازیکن ما کرونایی هستند، باید ۲ هفته قرنطینه باشند و اگر ادامه پیدا کند به ماه بعد می‌رود و مطمئن باشید برخی‌ها با نقشه جلو می‌روند. رادوشوویچ نیز دوست خوب من است و امیدوارم فصل آینده دروازه بان اول پرسپولیس باشد. اگر قرار است سال آینده لیگ شروع شود او باید از ابتدا در درون دروازه پرسپولیس بایستد تا به حقش برسد.

نظر شما