شناسهٔ خبر: 40325082 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بیرانوند: برخی افراد برای تعطیلی لیگ نقشه می‌کشند

تهران- ایرنا- دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفانه افراد زیادی برای تعطیلی لیگ نقشه می‌کشند.

صاحب‌خبر -

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، ‌با اشاره به شروع تمرینات پرسپولیس اظهار داشت: تمرینات را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت منظم آغاز کردیم و از نظر امکانات ضدعفونی شرایط خوبی داریم.

وی در مورد حضورش در تیم آنتورپ بلژیک، گفت: باشگاه بلژیکی هم به طور حتم بدنبال این است تا من هر چه زودتر در تست‌های پزشکی این تیم شرکت کنم. آن‌ها هم اعلام کردند که بلافاصله پس از اینکه امکان پرواز به بلژیک وجود داشته باشد، برای من بلیت هواپیما را تهیه می‌کنند. دوست ندارم این اتفاق پیش از اتمام لیگ رخ دهد چون می‌خواهم پس از پوکر قهرمانی راهی بلژیک شوم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در مورد تهدید ۴ تیم مبنی بر کناره‌گیری از مسابقات لیگ برتر خاطرنشان کرد: این تیم‌ها خیلی زود انصراف دادند اما من مطمئن هستم تا شروع مجدد مسابقات، این تعداد به ۱۰ تیم افزایش پیدا می‌کند. ممکن است اعضای خیلی از تیم‌ها تا شروع رقابت‌ها به کرونا مبتلا شوند و آن زمان دیگر وقت قرنطینه نیست و از دید من لیگ را تعطیل می‌کنند. این افراد نقشه می‌کشند که لیگ تعطیل شود.

وی در مورد شرایط رادوشوویچ پس از جدایی او از پرسپولیس اضافه کرد: رادوشوویچ از دوستان نزدیک من است و پس از من به طور حتم این حق رادو است که دروازه‌بان اول تیم باشد. او همیشه به من لطف دارد. او ۴ سال به پرسپولیس کمک می‌کند و امیدوارم در سال آینده به حقش برسد.

نظر شما