شناسهٔ خبر: 40319425 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

آموزش‌های خودمراقبتی به نوجوانان در «یک لیوان زندگی»

تصویربرداری مجموعه ترکیبی تلویزیونی «یک لیوان زندگی» به تهیه کنندگی و کارگردانی رضا صافی به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجموعه ترکیبی تلویزیونی «یک لیوان زندگی» با موضوع آموزش مهارت های خودمراقبتی به نوجوانانِ دبیرستانی ساخته شده است و مخاطب اصلی این برنامه نوجوانان و به طور ویژه دانش آموزان دبیرستانی هستند.

تصویربرداری این مجموعه که قرار بود اسفند سال گذشته آغاز شود و به دلیل گسترش ویروس کرونا امکان پذیر نشد، با حفظ پروتکل های بهداشتی از ابتدای اردیبهشت اغاز شد و بعد از یک ماه در ابتدای خرداد به پایان رسید.

این مجموعه در ۵ قسمت  ۲۰ دقیقه ای به سفارش معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ساخته شده است و در هر قسمت به یکی از مسائل اساسی نوجوانان در قالب بخش‌های نمایشی، گزارش های مستند و گفتگوی کارشناسی پرداخته می شود. 

رضا صافی پیش از این  فیلم های سینمائی با عناوین «بالابان» و «پینوکیو عمو سردار، رئیسعلی» را با محوریت نوجوانان کارگردانی و تهیه کرده است.

مجموعۀ ترکیبی آموزشی «یک لیوان زندگی» با هدف آموزش مهارت های خودمراقبتی و ایمن سازی قشر نوجوان و آماده سازی آنان در برخورد با شرایط مختلف تحصیلی در مدرسه، خانه و سایر محیط های زندگی،  ساخته شده و هم اکنون در مرحله فنی پس از تولید قرار دارد.

عوامل تولید این مجموعه  عبارتند از؛ نویسندگان: سیدرضا صافی، ابراهیم شاکری مطلق، ناظر تولید محتوا: مهدی علی اکبرزاده، ناظر کیفی: مسعود شکوهی، برنامه ریز و دستیار کارگردان: محراب مهدی زاده دوانی، صدا و تصویر: سعید تنگستانی، دستیار فنی: عباس جوزاک، ناظر فنی استودیو: آریو انصاری، تصاویر هوائی: جواد قاسمی، تصویربردار پشت صحنه: متین احمدی، گریمور، طراح لباس و منشی صحنه: شهربانو نِیسَـنی، بازیگردان و مدیر تولید: مریم رنجبر، بازیگران: رحیم عوض زاده، فاطمه دهقانی، مجری بازیگر: زیبا جمالی، مجری کارشناس: ابراهیم شاکری مطلق، تدوین، جلوه های ویژه و صداگذاری: سعید تنگستانی، پشتیبانی فنی: انجمن سینمای جوانان استان بوشهر، مجری طرح: شرکت سینمائی آوین فیلم، با همکاری و مساعدت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، تهیه کننده و کارگردان: سیدرضا صافی،تهیه شده در: معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش.

۲۵۸۲۵۸

نظر شما