شناسهٔ خبر: 40316745 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه استان مرکزی آغاز شد

اراک - ایرنا - مسوول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: مرحله سوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه این استان از امروز(سه‌شنبه) در نقاط مختلف این استان آغاز شد.

صاحب‌خبر -

«امید محترمی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: توزیع بیش از ۴۰ هزار بسته معیشتی در سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه استان مرکزی برنامه‌ریزی شده که در اسرع وقت بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: ارزش هر بسته‌ حمایتی بیش از سه میلیون ریال است که با مشارکت خیران و بسیج سازندگی استان جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

مسوول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار داشت: نیازمندان شهرهای مختلف استان توسط پایگاه‌های بسیج و ائمه جماعات شناسایی شدند و توزیع بسته‌های معیشتی نیز با حفظ کرامت افراد انجام می‌شود.

محترمی بیان کرد: در مراحل اول و دوم رزمایش کمک مومنانه استان مرکزی بیش از ۹۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان این استان توزیع شد.

وی اضافه کرد: در پی رهنمون‌های مقام معظم رهبری در نیمه شعبان، کارگروه تخصصی برای جمع‌آوری کمک‌های مومنانه در استان مرکزی تشکیل شد و در این راستا اقشار مختلف مردم در تامین بسته‌های معیشتی مشارکت گسترده داشتند. 

توزیع ۱۳۰ هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه استان مرکزی هدفگذاری شده است.

نظر شما