شناسهٔ خبر: 40312328 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

واکنش «نعیمه نظام دوست» به درگذشت خانم بازیگر/ عکس

صدیقه کیانفر، هنرمند پیشکسوت رادیو، تلویزیون کشورمان در سن ۸۸ به علت ایست قلبی دار فانی را وداع گفت. درگذشت این هنرمند ارزنده و باسابقه کشورمان با واکنش هنرمندان همراه بود.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

صدیقه کیانفر، هنرمند پیشکسوت رادیو، تلویزیون کشورمان روز گذشته در سن ۸۸ به علت ایست قلبی دار فانی را وداع گفت. درگذشت این هنرمند ارزنده و باسابقه کشورمان با واکنش هنرمندان همراه بود.

اخبار چهره ها - نعیمه نظام دوست ، یکی از هنرمندان زن کشورمان با انتشار پستی در اینستاگرام خود به درگذشت صدیقه کیانفر واکنش نشان داد. او در این پست نوشت: « همیشه رفتن آدم‌ها برام سخته، چه با کسی کار کرده باشم چه کار نکرده باشم، چه از نزدیک دیده باشم چه ندیده باشم، چه آشنا باشه چه غریبه، اگه باهاش خاطره داشته باشم که وای به اون روز، کلا هنوز نتونستم با مرگ کنار بیام، و اینقدر این مسئله برام سخته که از بچگی باهاش درگیرم، بانو کیانفر هنرمند شریف و مهربانی بودند که افتخار کار کردن و شاگردی کردن رو خدمتشون نداشتم ولی چندباری که از نزدیک دیده بودمشون اینقدر عشق و مهربونی بهم هدیه دادند که رفتنشون واقعا غمگینم کرد، حال دلم بد میشه از رفتن بزرگترهامون و بدتر از اون اینه که هیچکسی جاشون رو نمیگیره. روحتون شاد باشه بانوی مهربون هنرمند این سرزمین، لبخند زیبا و مهربونیتون از یادم نمیره، برامون دعا کنید عاقبت به خیر باشیم همه، که امروز یا فردا دور هم جمع خواهیم شد در جای دیگه، این دنیا فانی و ما برای هیچ باهم میجنگیم و یادمون میره که هممون رفتنی هستیم به جای دیگه.»

واکنش هنرمندان به درگذشت صدیقه کیانفر؛

 

نظر شما