شناسهٔ خبر: 40310673 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

آشوبی: پرسپولیس اصلی‌ترین مدعی قهرمانی است

خبرگزاری میزان- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس اصلی‌ترین مدعی قهرمانی و بعید است دیگر تیمی بتواند خود را به این تیم برساند.

صاحب‌خبر -

فرزاد آشوبی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص تصمیم مسئولان برای ازسرگیری لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: به هر حال این تصمیمی بود که باید گرفته می‌شد و به نظرم بهترین راهکار همین ادامه بازی‌ها بود چراکه تیم‌ها می‌توانند در یک فضای رقابتی جایگاه خود را در جدول مشخص کنند.

وی افزود: با این حال، فکر می‌کنم ما برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فراهم کردن امکانات مشکل بزرگی داریم. باشگاه‌های ما از نظر سخت‌افزاری مشکل دارند. امیدوارم باشگاه‌های ما توانایی رعایت پروتکل‌های بهداشتی را داشته باشند و افراد هم باید از خود مراقبت کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره شانس قهرمانی این تیم در ادامه لیگ برتر، تصریح کرد: پرسپولیس اصلی‌ترین مدعی قهرمانی است. اگر بخواهیم واقع‌بین باشیم بعید است دیگر تیمی بتواند خود را به پرسپولیس برساند. سرخپوشان طی این سال‌ها توازن خوبی داشته‌اند و با توجه به همین موضوع، پرسپولیس شانس بالایی برای قهرمانی دارد. البته قهرمانی پرسپولیس منوط به این است که بازیکنان دچار غرور کاذب نشوند.

انتهای پیام/

نظر شما