شناسهٔ خبر: 40309049 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

منچسترسیتی به جذب نلسون سمدو علاقمند است

احمدرضا بختیاری

کاتالان ها خواهان فروش فولبک پرتغالی خود هستند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- نلسون سمدو، فولبک پرتغالی باشگاه بارسلونا تا سال 2022 با این تیم قرارداد دارد اما اکنون بر سر تمدید قرارداد با این باشگاه به مشکل خورده است و کاتالان ها نمی خواهند این بازیکن به صورت آزاد این باشگاه را ترک کند.

به گزارش مارکا، بارسلونا قیمت سمدو را 40 میلیون یورو تعیین کرده است و سعی دارد از او در خرید لائوتارو مارتینز از اینتر یا خرید میرالم پیانیچ از یوونتوس استفاده کند. با این حال، باشگاه سومی که به جذب سمدو علاقمند است، منچسترسیتی است. ژرژ مندس، مدیر برنامه سمدو او را به باشگاه منچسترسیتی در ازای انتقال ژائو کانسلو به بارسلونا پیشنهاد داده است اما سیتیزن ها علاقه ای به این معامله ندارند و این دو بازیکن را در سطح هم نمی دانند. با توجه به اینکه تابستان گذشته سیتی با قیمت 65 میلیون یورو کانسلو را خریداری کرد، مسئولان این باشگاه معاوضه او را با نلسون سمدو که 40 میلیون ارزش گذاری شده را غیر معقول می دانند. به همین دلیل هیچ مذاکره ای میان دو باشگاه صورت نگرفته و همه چیز در حد علاقه است. در نتیجه احتمال انتقال سمدو به ایتالیا و به یکی از دو باشگاه یوونتوس و اینتر محتمل تر است.

هم یوونتوس و هم اینتر به دنبال تقویت سمت راست خط دفاع خود هستند و می توانند در معاملاتی که با باشگاه بارسلونا دارند، سمدو را خریداری کنند. با خروج سمدو از بارسلونا و با توجه به اینکه این تیم در سمت راست فقط سرجیو روبرتو را دارد، این احتمال وجود دارد که معامله میان بارسلونا و یوونتوس انجام شود و سمدو با دی شیلیو معاوضه شود.

نظر شما