شناسهٔ خبر: 40295924 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

غرب به چیزی جز دست کشیدن از آرمان‌های انقلاب راضی نیست/ مشکل کشور دوری مسئولان از فرهنگ دفاع مقدس است

هدایت‌الله خادمی با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی به خوبی دریافته‌اند که امنیت، آسایش و اقتدار ما برگرفته از آموزه‌های دوران دفاع مقدس و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است، گفت: غرب به چیزی جز دست کشیدن از آرمان‌های انقلاب راضی نیست.

صاحب‌خبر -

هدایت‌الله خادمی نماینده مردم شهرستان‌های ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با بیان اینکه کینه‌ورزی و دشمنی آمریکا و متحدانش با نظام و انقلاب اسلامی ما تمامی ندارد،‌ اظهار داشت: آمریکا و متحدانش هدفی جز نابودی دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را دنبال نمی‌کنند؛ در واقع آن چیزی که امروز دشمن از ما می‌خواهد دست کشیدن از ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

این مقام مسوول با تاکید بر اینکه به واسطه پیروزی انقلاب اسلامی تمام توطئه و فتنه‌های ضد اسلامی و ضد ایرانی دولتمردان غربی‌ها به میزان قابل توجهی خنثی شده است، افزود: امروز پیروزی‌های جبهه مقاومت در منطقه همه برگرفته از الگوپذیری آنها از آموزه‌های هشت سال دفاع مقدس است؛ دشمنان جمهوری اسلامی به خوبی دریافته‌اند که امنیت، آسایش و اقتدار ما برگرفته از آموزه‌های دوران دفاع مقدس و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

خادمی ادامه داد: ما باید به این باور قلبی که مذاکره راهگشای مشکلات کشور نیست، برسیم و بدانیم که تنها هدف غربی‌ها از مذاکره با ما خدشه وارد کردن به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین آموزه‌های دوران دفاع مقدس، ازخودگذشتگی و ایثار رزمندگان برای خلاصی کشور از بحران‌هایی بود که رژیم بعث عراق به پشتوانه آمریکایی‌ها برای ما ایجاد کرده بود، تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس هیچ رزمنده‌ای به فکر منافع شخصی خود نبود، بلکه تمام رزمندگان و شهدای ما با تمام وجود به حفظ منافع ملی کشور فکر می‌کردند و در طول هشت سال جنگ تحمیلی صرفاً برای دفاع از ملت و کشور در مقابل رژیم بعث ایستادگی کردند.

نماینده مردم شهرستان‌های ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی گفت: در دوران دفاع مقدس کسی به فکر مال و ثروت‌اندوزی و یا پست و مقام نبود، قطعا همین چشم‌‌پوشی از لذت‌های دنیوی منجر به پیروزی‌های پی‌درپی ما در اوایل انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس شده بود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی اگر مورد توجه حداکثری مسوولان قرار گیرد، بسیاری از مشکلات کشور و ملت مرتفع خواهد شد،‌ گفت: علت اصلی بروز مشکلات و بحران‌های امروز ما به خصوص در زمینه اقتصادی، تحریم‌های غرب نیست، بلکه سوءمدیریت و بی‌تدبیری مسوولانی است که برای حفظ قدرت و میز ریاست همه کار می‌کنند، جز خدمت به مردم و کشور.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خدمت به مردم برزگترین آرمان انقلاب اسلامی و امام راحل است،‌ خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس، مقاومت، وحدت و انسجام مردم تحت رهبری داهیانه حضرت امام خمینی (ره) و امروز نیز هم همان مولفه‌های مهم و ارزشمند تحت رهنمود‌ها و رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) بزرگترین عامل خلاصی کشور از مشکلات است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما