شناسهٔ خبر: 40293964 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

تریلر جدید عنوان Desperados III به بررسی کلی بازی می‌پردازد

حسن اکرامی

صاحب‌خبر -

به تازگی شرکت تی‌اچ‌کیو نوردیک (THQ Nordic) ناشر بازی Desperados III و استودیوی می‌می‌می پروداکشنز (Mimimi Productions) به عنوان توسعه‌دهنده‌ی این عنوان، تریلری ۶ دقیقه‌ای را منتشر کرده‌اند که یک بررسی کلی از بازی Desperados III را به مخاطبان نشان می‌دهد.

عنوان Desperados III یک بازی مخفی‌کاری تاکتیکی است که در آن باید قدر فرصت‌های خود را به خوبی بدانید و با استفاده از گیم‌پلی مفرح آن، لحظات نابی را برای خود ایجاد کنید. هر یک از مراحل بازی و مکانیسم‌های گیم‌پلی آن، راه‌های بسیار زیاد و متنوعی را برای طی کردن مسیر و کشتن دشمنان در اختیار بازی‌بازان قرار می‌دهند. شما در این بازی کنترل ۵ قهرمان منحصر به فرد را در اختیار می‌گیرید که هرکدام مهارت و توانایی‌های خاص خود را دارند و یکی از علل آزادی عمل بالای بازی محسوب می‌شوند. درجدیدترین تریلر بازی Desperados III خواهید دید که چگونه سر و صدای ناشی از شلیک گلوله یا انفجار بر روند بازی تاثیر می‌گذارند یا اینکه چگونه می‌توان از محیط اطراف به نفع خود استفاده کرد.

روایت بازی Desperados III درحقیقت پیش‌ درآمدی بر داستان نسخه‌ی اول این سری، یعنی بازی Desperados: Wanted Dead or Alive به شمار می‌رود. شخصیت‌های مشهور این مجموعه مانند جان کوپر (John Cooper)، کیت اوهارا (Kaite) و دکتر مک‌کوی (Doc McCoy) در این عنوان حضور دارند. علاوه‌براین شخصیت‌ها، حضور دو شخصیت‌ دیگر به نام‌های ایزابل مورو (Isabelle Moreau) و هکتور مندوزا (Hector Mendoza) نیز تایید شده‌ است. بازی‌بازان می‌توانند در نقش هر یک از این ۵ شخصیت قرار بگیرند. این شخصیت‌ها هر یک دارای مهارت‌ها و ویژگی‌های محصربه‌فردی هستند و همین موضوع موجب شده است تا بازی‌بازان در پیشروی در مراحل بازی، آزادی عمل بالایی داشته باشند. شما می‌توانید مراحل را به صورت مخفی‌کاری و یا صورت نبرد مستقیم به پیش ببرید.

بازی Desperados III در تاریخ ۲۷ خردادماه ۱۳۹۹ (۱۶ ژوئن ۲۰۲۰) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. همچنین شما می‌توانید تریلر مربوط به شخصیت هکتور مندوزا (Hector Mendoza) و قابلیت‌‌های منحصر به فرد وی را از این نشانی در سایت گیمفا مشاهده نمایید. در پایان توجه شما را به تریلر جدید عنوان Desperados III که نگاهی کلی به روند بازی دارد، جلب می‌کنیم:

دانلود ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰p

دانلود ویدئو با کیفیت ۴۸۰p

نظر شما