شناسهٔ خبر: 40278515 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار تهران از مردم برای شرکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد

تهران- ایرنا- «انوشیروان محسنی بندپی»، استاندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی استان تهران در پیامی مردم این استان را به شرکت در دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز شنبه روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران؛ در پیام استاندار تهران آمده است: اندیشه، تفکر و حوزه خلاقیت انسان برگرفته از کتاب و کتابخوانی است که برای تحقق بخشیدن به آن استفاده از کلیه ظرفیت ها الزامی است.
وی افزود: در ایام شیوع ویروس کرونا که دید عزیزان و زیارت اماکن متبرکه جز به صورت مجازی امکان پذیر نیست، بهترین و والاترین شیوه بهره مندی از ساعات و لحظات، مطالعه و انس با کتاب است و نیکوتر آنکه این مطالعه در جهت شناخت هر چه بیشتر سیره ی اهل بیت عصمت و طهارت علیهما السلام و مؤانست و الفت بیشتر با آن ارواح طیبه از طریق کتابخوانی باشد.

بندپی، برگزاری دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی، توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور، با بخش های متنوع و خلاقانه برای مشارکت رده های مختلف سنی، را فرصتی طلایی جهت تبدیل نقمت کرونا به نعمت اندیشه ورزی و دانایی دانست.

استاندار تهران از جشنواره کتابخوانی رضوی به عنوان بزرگترین جشنواره کتابخوانی کشور در طول سالیان متمادی یاد کرد که دستاوردهای ارزنده ای در زمینه افزایش سرانه مطالعه و ترویج کتاب و کتابخوانی داشته است.

دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در دهه کرامت برگزار خواهد شد؛ اطلاعات بیشتر این جشنواره در سایت Tehran.iranpl.ir قابل مشاهده است.

نظر شما