شناسهٔ خبر: 40276678 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

اطلاعیه درباره بازگشایی محدود صحن های حرم مطهر

بازگشایی صحن های حضرت عبدالعظیم علیه السّلام از ۵ خرداد ماه

صحـن های آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السّلام از روز دوشنـبه ۵ خرداد ۹۹ بازگشـایی و ساعت تشـرف تا اطـلاع ثانوی یک ساعت بعد از طلوع آفتاب تا یک ساعت قبل از غروب آفتاب است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان، آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السّلام درباره بازگشایی محدود صحن های حرم مطهر اطلاعیه صادر کرد.

روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظـیم علیه السّلام درباره بازگشایی محدود صحن های حرم مطهر، اصلاحیه ای بدین شرح صادر کرد:

بسمه تعالی

با توجه به مصوبات سـتاد ملی مبارزه با کـرونا مبنی بر بازگشـائی محدود صحن های اماکن زیارتی ، با عرض سـلام وتبریک عید سعید فطـر به اطـلاع دلدادگان و ارادتمنـدان خاندان اهـل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام می رسـاند:

1.صحـن های آستان مقدس از روز دوشنـبه 5 خرداد 99 بازگشـایی و ساعت تشـرف تا اطـلاع ثانوی یک ساعت بعد از طلوع آفتاب تا یک ساعت قبل از غروب آفتاب وحضـور زائـرین محتـرم در صـحن هـا بصـورت حـداقـلی و درکمتـرین زمـان ممکن مقدور خـواهد بود.

2. به منظور رعایت پروتکـلهای بهداشتی، همراه داشتن ماسک و دستکش، مهر و جانماز، کتـاب دعـا و قـرآن ، و همـچنین چـادر بـرای بانـوان ضـروری بوده و با عـنایت به دستورالعـمل های بهداشتی فعلا ارائه هرگونه خدمات زائر از قبیل نگهداری امـانات، تحویل ویلـچر، چـادر زیارت، آبـجوش و ... مقدور نمی باشد.

 3. زائرین ارجمند از همراه آوردن ساک و بسته های حجیم و اقـلام خوراکی و هرگونه وسایل متفرقه جداً اجتناب نموده و همچنین از بهمراه آوردن سالمندان محترم، بیماران عزیز و خردسـالان دلبند نیز حتی المقدور خودداری فرمایند.

4. در شـرایط فعلی امکان برگزاری هیچگونه مراسـم جمـعی اعـم از نمـاز جماعت، مجالس ترحـیم، یـادبود و ... فراهم نمی باشد.                         

با تشکر از همکاری شما

روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السّلام

شایان ذکر است، برای دریافت پیام اختصاصی از واتس آپ آستان مقدس، شماره  "09915917100" را در تلفن همراه خود ذخیره و کلمه زیارت را به این شماره در پیام رسان واتس آپ ارسال نمایید.

 

 

پایان پیام/49

نظر شما