شناسهٔ خبر: 40270022 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مذاکره با صهیونیست‌ها همواره نتایج تلخی برای مردم فلسطین در پی داشته است

دبیر کل اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: سابقه مذاکره با مستکبران و صهیونیست‌ها نشان می‌دهد که همواره نتایج تلخی به‌ویژه برای مردم فلسطین در پی داشته است.

صاحب‌خبر -

حسین اخگرپور دبیرکل اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان و فعال سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در روز قدس، گفت: اگرچه امسال به دلیل شیوع کرونا راهپیمائی روز قدس برگزار نشد، اما سخنان مقتدرانه رهبر معظم انقلاب و صدای رسای مسلمانان جهان در فضای مجازی بار دیگر لرزه بر اندام رژیم صهیونیستی و حامیانش انداخت.

اخگرپور ادامه داد: سابقه مذاکره با مستکبران و صهیونیست‌ها نشان می‌دهد که همواره نتایج تلخی به‌ویژه برای مردم فلسطین در پی داشته است، همانطور که رهبری معظم انقلاب هم به این موضوع تاکید کردند.

وی افزود: اصلی‌ترین توصیه‌‌ رهبر معظم انقلاب در سخنان روز گذشته، بحث تداوم مبارزه و گسترش عرصه‌ جهاد در همه‌ سرزمین‌های فلسطینی بود و ملت فلسطین برای پیروزی باید یه این موضوع به صورت جدی توجه کنند، مسلما توجه به بیانات مقام معظم رهبری پایان زندگی انگلی رژیم صهیونیستی را نزدیک تر خواهد کرد.

دبیر کل اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اظهار داشت: مردم فلسطین در سال‌های اخیر در مبارزات خود به توفیقاتی دست یافته‌اند و انشالله به زودی شاهد برگزاری نماز جماعت مسلمین در مسجدالاقصی خواهیم بود.

وی در خاتمه گفت: رژیم صهیونیستی سال‌هاست که با جنایت‌های مختلف، نظم و امنیت منطقه را بر هم زده و همانطور که رهبری معظم انقلاب هم فرمودند، با دشمن وحشی جز با اقتدار و از موضع قدرت نمی‌توان سخن گفت.

انتهای پیام/

نظر شما