شناسهٔ خبر: 40242608 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

کیه لینی: من هم مثل لوییس سوارز، در زمین فوتبال کثیف هستم؛ او را تحسین می کنم

پدرام پورامامعلی

جورجو کیه لینی در یک بخش دیگر از کتاب زندگی نامه خود می گوید مشکلی با گاز گرفته شدن توسط لوییس سوارز در جام جهانی 2014 ندارد.

صاحب‌خبر -

طرفداری - جورجو کیه لینی چند هفته پیش کتاب زندگی نامه خود را منتشر کرد و در آن موضوعات جالبی از دوران حرفه ای خود را به زبان آورده است.

پیش از این در بخشی از کتاب زندگی نامه مدافع یوونتوس و تیم ملی ایتالیا درباره تنفر کیه لینی از ژوزه مورینیو خواندیم. کیه لینی در بخشی دیگر درباره ماجرای مشهورش با لوییس سوارز در جام جهانی 2014 نوشته است. جورجو کیه لینی با گاز گرفته شدن توسط لوییس سوارز هیچ مشکلی ندارد و این کار را روش خود نیز می داند. کیه لینی در این رابطه نوشت:

حقیقت این است که من شرارت او را تحسین می کنم چون اگر لوییس سوارز این ویژگی را نداشت به یک بازیکن متوسط تبدیل می شد. آن روز در جام جهانی 2014 اتفاق عجیبی رخ نداد. در بیشتر زمان بازی من با ادینسون کاوانی که یک بازیکن بدقلق دیگر برای رقابت محسوب می شود، یارگیری کرده بودم و اصلا پا پس نکشیدیم. ناگهان متوجه شدم که از ناحیه شانه گاز گرفته شده ام. یک اتفاق بود، تمام ماجرا همین است اما این یک روش در مبارزه تن به تن است و باید بگویم روش من نیز هست. من و سوارز شبیه هم هستیم و از روبه رو شدن با مهاجمانی مثل او خوشم می آید. چند روز بعد از بازی به او زنگ زدم، اما لازم نبود او از من عذرخواهی کند. من هم مثل سوارز در زمین یک حرامزاده هستم و به آن افتخار می کنم. شیطنت و اندکی بدحنسی بخشی از بازی فوتبال است، من به کار سوارز تقلب کردن نمی گویم. شما برای غلبه بر رقیب خود باید باهوش باشید.

نظر شما