شناسهٔ خبر: 40240288 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بانک ورزش | لینک خبر

کالدرون از علاقه برای مربیگری در تیم ملی ایران گفت

صاحب‌خبر -

بانک ورزش- گابریل کالدرون، سرمربی سابق پرسپولیس در خصوص شرایط جدایی از این تیم و البته مذاکره با تیم ملی ایران صحبت هایی را مطرح کرد.

به گزارش بانک ورزش و به نقل از ایسنا، وی در خصوص علت جدایی از تیم پرسپولیس و دخیل بودن مسائل مالی در این ماجرا گفت: دلیل اصلی جدایی من از پرسپولیس اتفاقاتی بود که باعث سلب اعتماد من نسبت به مدیرعامل باشگاه شد. مسلما مشکلات مالی وجود داشتند و من در مدت حضورم کمک کردم تا مدیرعامل وقت مشکلات را حل کند و دستمزد بازیکنان، کادر پزشکی و کارمندان را پرداخت کند. من همیشه به حرف های او اعتماد می‌کردم. این مسئله و احترام زیادی که برای باشگاه و بازیکنان و هواداران قائل بودم، باعث شدند نسبت به مربیانی که در شرایط مشابه من بودند، بیشتر تحمل کنم.

سرمربی آرژانتینی سابق پرسپولیس ادامه داد: مشکل سلب اعتماد من نسبت به مدیرعامل بود. همیشه به حرف هایش اطمینان داشتم، اینکه می گفت مشکلات باشگاه را حل خواهد کرد اما با گذشت زمان متوجه شدم نه تنها مشکلات حل نشدند بلکه به من به عنوان فردی حرفه ای بی احترامی می شد. این مسئله باعث شد علی رغم اینکه هدف من ادامه راه و کسب قهرمانی بود، مجبور به ترک پرسپولیس شوم.

کالدرون در مورد وضعیت شکایت خود از پرسپولیس گفت: وکیلم به مسائل حقوقی رسیدگی می کند و خبر جدیدی در این مورد ندارم. چیزی که می توانم بگویم این است که من همیشه اهل مذاکره بوده ام.

وی مذاکره با تیم ملی فوتبال ایران را تکذیب کرد: من هرگونه مذاکره با فدراسیون ایران را تکذیب می کنم. همان طور که همیشه گفتم، من روحیه رقابتی و کیفیت فوتبالیست های ایرانی را تحسین می‌کنم. مسلما ایده جذابی خواهد بود که بتوانم روزی هدایت تیم ملی فوتبال ایران را بر عهده بگیرم.

برچسب‌ها:

نظر شما