شناسهٔ خبر: 4022971 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

با حکم فرمانده کل قوا سردار سرتيپ اشتري به فرماندهي نيروي انتظامي منصوب شد

حضرت آيت الله خامنه‌اي فرمانده معظم کل قوا در حکمي سردار سرتيپ پاسدار حسين اشتري را به سمت فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران منصوب و از تلاش هاي بي‌دريغ و مؤثر سردار سرتيپ احمدي‌مقدم در دوره تصدي فرماندهي اين نيرو تشکر و قدرداني کردند.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرگزاري موج، متن حکم فرمانده معظم کل قوا به اين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم
سردار سرتيپ پاسدار حسين اشتري
نظر به تعهد و شايستگي و حسن سوابق خدمتي و بنا به پيشنهاد وزير محترم کشور و جانشين فرمانده کل قوا در امور نيروي انتظامي، شما را به سمت فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران منصوب مي کنم.
لازم است اقدامات شايسته دوران تصدي سردار سرتيپ احمدي‌مقدم نظير ارتقاي فضاي اسلامي و انقلابي ناجا، صيانت از کارکنان خدوم و توجه جدي به معيشت آنان، تقويت مرزباني و کاهش تخلفات جاده‌اي تداوم يابد و رعايت هاي دقيق در بهبود خدمات انتظامي و برنامه‌ريزي مستمر و ابتکار عمل لازم در برقراري امنيت و آرامش اخلاقي و اجتماعي، دنبال شود.
از قواي سه‌گانه؛ بويژه وزارت کشور، دبيرخانه شوراي عالي امنيت ملي، صدا و سيما، ستاد کل نيروهاي مسلح و سازمان مديريت و برنامه‌ريزي کشور، انتظار مي‌رود که در شرايط حساس کنوني، حمايت‌هاي لازم از نيروي انتظامي را در ابعاد مادي و معنوي، به عمل آورند.
از تلاش هاي بي‌دريغ و مؤثر سردار سرتيپ احمدي‌مقدم در دوره تصدي فرماندهي آن نيرو تشکر و قدرداني مي‌نمايم.
توفيق شما و همه کارگزاران ناجا و حاميان اين نيروي عظيم را از خداوند متعال مسئلت مي‌کنم.
سيّد علي خامنه‌اي
۱۸/ اسفند / ۱۳۹۳

نظر شما