شناسهٔ خبر: 40129774 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

چند خبر کوتاه؛

از برگزاری مراسم شب های قدر در میامی تا توزیع غذای گرم‌

چند خبر کوتاه از برگزاری مراسم شب های قدر در میامی تا توزیع غذای گرم‌

صاحب‌خبر -
تهیه و توزیع بیش از ۱۲۰۰ پرس غذای گرم به همت براردان بسیجی پایگاه شهدای گمنام شهر میامی
به همت پایگاه شهدای گمنام میامی، تهیه و توزیع بیش از ۱۲۰۰ پرس غذای گرم در محلات این شهر اجرا شد.
به گزارش خبرگزاری بسیج از میامی، در راستای رزمایش مواسات و کمک مومنانه و شب شهادت حضرت علی (ع) به همت پایگاه شهدای گمنام شهر میامی و همکاری هیئت امنای مسجد امام حسن (ع) شهرک امام شهر میامی بیش ازیک هزار و دویست پرس غذا گرم تهیه و در محله توزیع شد.

برگزاری مراسم شب‌های قدر در میامی
مراسم شب‌های قدر با رعایت نکات بهداشتی در میامی برگزار شد
مراسم معنوی لیالی قدر با رعایت تمام موازین بهداشتی همراه با تب سنجی قبل از ورود به مسجد در مسجد امام حسن (ع) شهرک امام شهر میامی وبه همت و حضور بسیجیان پایگاه شهدای گمنام شهرک درشب‌های قدر ماه رمضان اجرا شد.

توزیع ۵۰۰ پرس غذای گرم بین نیارمندان قوشه دگرمان
به همت پایگاه قمر بنی هاشم روستای قوشه دگرمان ۵۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان روستا توزیع شد.
عباس صفری فرمانده پایگاه قمر بنی هاشم روستای قوشه دگرمان از توابع حوزه مقداد کالپوش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی گفت: در راستای منویات امام خامنه‌ای و به مناسبت میلاد کریم اهل بیت، با مساعدت و همکاری خیرین ونیکوکاران روستا ۵۰۰ پرس غذای گرم تهیه ودر بین نیازمندان وآسیب دیدگان بیماری کرونا توزیع شد.
وی افزود: این پایگاه به همت بسیجیان وخیرین گرامی فعال در روستا تمام تلاش خود را جهت اجرایی نمودن منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیر به کار خواهد بست تا گامی هرچند کوتاه برای آسایش وارامش مردم نیازمند این روستا بردارند.

گشت محله محور با هدف ایجاد امنیت در میامی
گشت محله محور با هدف ایجاد امنیت در میامی برگزار شد
به گزارش خبرگزاری بسیج میامی گشت محله محور پایگاه شهدای گمنان شهر میامی با حضور بسیجیان این شهر برگزارشد.
گشت محله محور پایگاه شهدای گمنام شهر میامی با هدف برقراری امنیت و پیشگیری از سرقت در طول سال در سطح این شهر اجرا می‌گردد.
عباسعلی صائمی فرمانده حوزه مقاومت بسیج حوزه قدس گفت:: طرح گشت محله محور برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در راستای اینکه امنیتی، مردمی و پایدار ایجاد شود با حضور بسیجیان ادامه پیدا خواهد کرد و سعی می‌گردد تا از تمامی امکانات و تجهیزات در راستای تحقق این موضوع استفاده گردد


توزیع ۱۰۰ بسته سبد غذایی به همراه ۱۰۰ کیلو گرو گوشت قرمز در روستای نردین
۱۰۰ بسته سبد غذایی به همراه ۱۰۰ کیلو گرم گوشت قرمز دربین آسیب دیدگان از کرونا روستای نردین توزیع شد
علی میغانی فرمانده پایگاه امام هادی (ع) از پایگاه‌های تابعه حوزه مقاومت مقداد کالپوش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی گفت: در راستای منویات امام خامنه‌ای و به منا سبت میلاد کریم اهل بیت، با مساعدت و همکاری خیرین ۱۰۰ کیلوگرم گرم و ۱۰۰ بسته غذای در بین خانواده‌های آسییب دیده از کرونا، توزیع شد.
وی ادامه داد: این حرکت خدا پسندانه وخوب خیرین روستا وپایگاه‌های نردین ادامه دارد و امیدواریم هرچه بیشتر وبهتر بتوانیم آسیب دیدگان از این بیماری منحوس را یاری رسانیم.

نظر شما