شناسهٔ خبر: 40097687 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

پاسخ مدافع استقلال به شایعات جدایی‌اش

کانال رسمی باشگاه استقلال نوشت: هروویه میلیچ، مدافع چپ کروات استقلال به شایعات مربوط به جدایی از جمع آبی‌پوشان واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

هروویه میلیچ، مدافع کروات تیم استقلال درباره شایعات مربوط به جدایی از این تیم گفت: نمیدانم چرا هر روز هواداران را با اخبار جدایی مان نگران میکنند، من و دیاباته هربار هم که با هم حرف زدیم صحبت از این دلتنگی برای بازیها بود که بتونیم برگردیم و دوباره برای استقلال بازی کنیم. 

بیشتر بخوانید: تمرینات جدی مدافع ناراضی استقلال/عکس

مدافع کروات استقلال افزود: ما هردو عاشق استقلال هستیم و از بازی توی این تیم لذت میبریم. من و دیاباته حداقل در این ۱۰ روز اخیر با هیچ رسانه ای مصاحبه ای نکردیم و نمی دانم این همه مصاحبه از قول من و دیاباته چطوری انجام می شود! هواداران نگران نباشند چون من ۳ روز پیش هم که با دیاباته حرف زدم بحث ما این بود که زودتر تمرینات شروع شود و با هم برگردیم به ایران.

میلیچ در پایان گفت: ضمن تشکر از  مدیریت جدید باشگاه که حسن نیت و عظم جدی خودش رو برای پرداخت مطالبات ما نشون داده و الان بخش عمده قراردادم پرداخت شده و از این بابت نگرانی ندارم و تنها خواسته ما این است که حقوق ما که ماه های قبل پرداخت نشده بوده و بد قولی انجام شده بود سر وقت پرداخت شود که مدیریت جدید شدیدا به دنبال انجام تعهدات می باشند.

255 41

برچسب‌ها:

نظر شما