شناسهٔ خبر: 40077518 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

بسته کامل خبری صبحانه ورزشی طرفداری 99/2/25؛ خطر بیخ گوش پرسپولیس

رضا حسین زاده

چکیده‌ای از اخبار مهم و رویدادهای پیش رو را در پادکست صبحانه ورزشی بشنوید.

صاحب‌خبر -

طرفداری- صبح روز پنجشنبه، بیست و چهارم اردیبهشت، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در سایت و کانال تلگرامی طرفداری مشاهده کنید.

صبحانه ورزشی 99/2/25؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

نیمه تمام ماندن لیگ برتر منتفی شد؛ 9 هفته پایانی لیگ نوزدهم برگزار می شود

از آخرین نشست مسئولان سازمان لیگ با وزارت ورزش و فدراسیون پزشکی اخبار جالبی به گوش می رسد.

در این نشست موضوع تعطیلی لیگ برتر هم بررسی شد ولی با وجود این که برخی تیم های لیگ برتری دنبال تعطیل شدن بازی ها بودند، این طرح رای نیاورد و قرار شد 9 هفته پایانی بازی های لیگ برتر نوزدهم حتما برگزار شود.

با این حساب نیمه تمام ماندن لیگ نوزدهم منتفی است و به زودی در مورد تاریخ شروع بازی ها تصمیم گیری می شود. هنوز معلوم نیست نحوه برگزاری بازی ها چگونه است ولی انجام شدن بازی های باقی مانده لیگ قطعی است.

مهلت قانونی برای پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ به پایان رسید؛ پرسپولیس در خطر کسر شش امتیاز

طبق اعلام وکیل برانکو ایوانکوویچ، روز دوشنبه (22 اردیبهشت 99)، مهلت قانونی پرسپولیس برای پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ به پایان رسید. حال پرسپولیس در خطر کسر امتیاز قرار داد.

به گزارش طرفداری، با گذشت 48 ساعت از مهلت نهایی پرسپولیس برای پرداخت مطالبات برانکو، حال این تیم در خطر کسر شش امتیاز قرار دارد. کماکان خبری از پرداخت مطالبات برانکو نبوده است. با این وجود هر لحظه امکان کسر امتیاز از سرخ‌پوشان وجود دارد. با توجه به شرایط حال حاضر لیگ برتر فوتبال ایران و قطعی شدن ادامه یافتن لیگ، کسر شش امتیاز تهدیدی بزرگ برای پرسپولیس در راه کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شود.

در حال حاضر تنها امید پرسپولیس برای رفع خطر کسر شش امتیاز، نامه‌ای است که به فیفا ارسال شده است. پرسپولیس در نامه‌ای به دلیل شرایط بحرانی حاصل از شیوع ویروس کرونا و دردسرهای ناشی از تحریم‌، از فیفا مهلت یک ماهه برای پرداخت مطالبات برانکو را خواستار شده است. همچنین پرسپولیس یادآور شده که فیفا می‌تواند بخشی از مطالبات برانکو را از محل طلبی که این باشگاه بابت حضور بازیکنانش در جام جهانی از فیفا دارد پرداخت کند.

رسانه بلژیکی: باشگاه شارلوا پول جذب کاوه رضایی را ندارد؛ تمایل کلوب بروخه به فروش مهاجم ایرانی

به نقل از فوتبال نیوز بلژیک، شارلوا یکی از شگفتی‌های فصل جاری فوتبال بلژیک بود. این تیم با قرار گرفتن در رده سوم جدول ژوپیلر لیگ توانست بلیت حضور در فصل آینده لیگ اروپا را کسب کند. شارلوا امسال حداقل 4 بازیکن کلیدی خود را در اختیار نخواهد داشت و به تیم‌های دیگری می‌پیوندند.کاوه رضایی یکی از همین بازیکنان است. شایعاتی پیرامون تیم فصل آینده کاوه رضایی این روزها بیش از پیش شده است.

به گزارش تسنیم، این رسانه بلژیکی در ادامه نوشت:

 

به نظر نمی‌رسد کاوه رضایی در شارلوا بماند، زیرا کلوب بروخه می‌خواهد برای فروش این بازیکنش که به صورت قرضی راهی شارلوا شد بیشترین درآمد را کسب کند. کلوب بروخه سال 2018 کاوه رضایی را با پرداخت 5 میلیون یورو از شارلوا خرید، اما مهدی بیات، مدیرعامل این تیم توانایی پرداخت چنین پولی برای خرید دوباره مهاجم ایرانی ندارد. شامار نیچولسون می‌تواند جایگزین مناسبی برای کاوه رضایی در خط حمله شارلوا باشد.

رسمی؛ سری آ از 13 ژوئن (24 خرداد) پیگیری خواهد شد

به دنبال شیوع ویروس کرونا، سری آ همچون سایر لیگ های مطرح اروپایی تعطیل شد. اکنون شرایط برای بازگشت فوتبال به ایتالیا فراهم شده است.

با تایید لگا سری آ؛ پیگیری فصل 2019/20 سری آ از شنبه 13 ژوئن (24 خرداد) امکان پذیر است. بنابراین از یک ماه دیگر، فصل جاری سری آ دنبال خواهد شد. تیم ها از چند روز پیش، تمرینات انفرادی خود را آغاز کردند و برگزاری تمرینات گروهی از دوشنبه هفته آینده بلامانع خواهد بود. گفتنی است بازی ها پشت درهای بسته و بدون تماشاگر از سر گرفته می شود.

لازم به ذکر است پس از شروع تمرینات گروهی، در صورت مثبت اعلام شدن تست کرونای یکی از بازیکنان شاغل در تیم های سری آ، کل اعضای آن تیم به مدت 15 روز به قرنطینه می روند.

صبحانه ورزشی 1399/2/25؛ گیشه مطبوعات داخلی

روزنامه شهرآرا

فرهیختگان

هدف

شوت

ایران ورزشی

گل

خبر ورزشی

ابرار ورزشی

پیروزی

ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی

چلسی:
ادن هازارد در جاده، سال 2019 در چنین روزی

ادن هازارد

دوناروما:
بعد از قرنطینه طولانی، با اشیا هم حرف می زنم!

جانلوییجی دوناروما

ژروم بواتنگ:
راک استار! در حال اجرای چه آهنگی هستم؟

ژروم بواتنگ

ورزشکاران ایران در شبکه‌ های اجتماعی

محسن مسلمان و تیپ عجیب و غریبش

محسن مسلمان و تیپ عجیب و غریبش

احمدرضا عابدزاده و احسان حدادی

احمدرضا عابدزاده و احسا حدادی

علی علیپور نوشت: دلتنگی

علی علیپور

صبحانه ورزشی 99/2/25؛ تولدت مبارک 

امروز پنجشنبه ۱۴ می ۲۰۲۰ برابر با ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ است.

مارکینیوش (26)

مارکینیوش- پاری سن ژرمن- پی اس جی

میشائیل رنسینگ (36)

میشائیل رنسینگ- بایر لورکوزن

جلال کاملی مفرد (39)

صبحانه ورزشی 99/2/25؛ بسته ویدیویی صبح پنجشنبه

 

نظر شما