شناسهٔ خبر: 39876173 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جمله | لینک خبر

کرونا را شکست دهیم بدون اینکه به بانک برویم

صاحب‌خبر -

 

با استفاده حداکثری از خدمات الکترونیکی و غیرحضوری بانکی و نرفتن به شعب بانک‌ها، خیالتان آسوده باشد، بیشتر کارهای بانکی شما بدون حضور در شعبه یا رفتن پای خودپردازها انجام خواهد شد.
بانک رفاه انبوهی از خدمات غیرحضوری را تدارک دیده که همه، به‌ویژه مشتریان این بانـــک خوش‌نام و ســلامت‌محور می‌توانند با استفاده از ابزارهای بانکداری الکترونیکی این بانک نظیر اینترنت بانک، موبایل بانک، همراه‌کارت، تبلت بانک، همبانک، تلفنبانک و دستیار دیجیتال کارهای بانکی‌شان را انجام دهند.
حالا دیگر اکثر افراد هم تلفن همراه هوشمند دارند و هم اینترنت؛ پس یکی از بهترین و در دسترس‌ترین راه‌ها، موبایل بانک رفاه است که هم نسخه اندروید دارد و هم نسخه ios، پس فرقی نمی‌کند گوشی موبایلتان آیفون باشد یا نباشد، موبایل بانک رفاه بسیاری از نیازهای بانکی شما را تأمین می‌کند. دنبال راه ساده‌تری برای خدمات رایج و پرمصرف بانکی هستید و نمی‌خواهید وارد موبایل بانک رفاه شوید، این حق شماست و بانک رفاه برای شما راه دیگری را معرفی می‌کند به نام رفاه پرداخت. با رفاه پرداخت، همه قبض‌های خدماتی شامل قبض آب، برق، گاز، تلفن همراه، شارژ تلفن همراه، پرداخت اقساط و حتی حق بیمه کارفرمایان تأمین اجتماعی را می‌توانید پرداخت کنید و اگر اینترنت ندارید این خدمات را با کد مخصوص ussd (#713*) بانک رفاه هم می‌توانید بدون هیچ هزینه ای در اختیار داشته باشید.
افزون بر همه خدمات متنوعی که اینترنت بانک و موبایل بانک رفاه به شما ارائه می‌دهند، تبلت بانک رفاه جدیدترین و خاص‌ترین خدمت الکترونیکی بانک رفاه است که از این طریق می توانید داشبورد مدیریت مالی شخصی داشته باشید، رسیدهای بانکی را با مشتریان و همکاران در صورت تمایل به اشتراک بگذارید، آنلاین خرید کنید، آنلاین پول جابجا کنید و به کادر پزشکی و درمانی کشور کمک کنید تا در برابر ویروس کرونا همچنان مبارزه کنند.
چه گوشی تلفن همراهتان هوشمند باشد و متصل به اینترنت یا اینکه هوشمند نباشد، باز هم بانک رفاه در کنار شماست، این کد را همواره در ذهن داشته باشید و به دوستان و فامیل هم خبر بدهید که با شماره‌گیری #۷۱۳* یا سامانه همبانک رفاه، به صورت رایگان و بدون هیچ‌گونه نرم‌افزاری، می توانیم خیلی از کارهای روزانه بانکی‌مان نظیر خرید شارژ یا پرداخت قبض‌ها را انجام دهیم. اگر مشتری بانک رفاه هستید و رمز ورود به سامانه همبانک را در اختیار دارید، راحت از حسابتان موجودی بگیرید، به کارت بانک رفاه خود پول منتقل کنید، سه گردش آخر حسابتان را بگیرید و با شماره کارت تسهیلات، اقساط خود را پرداخت کنید، اگر هم رمز پویا را فعال کرده‌اید که دیگر با رفاه کامل به کارهای بانکی‌تان بپردازید، بین حساب‌های بانک رفاه از طریق سامانه همبانک رفاه حتی می‌توانید به‌صورت پایا یا ساتنا پول جابجا کنید. یادمان باشد که بسیاری از پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها این روزها ممکن است بخواهند برای کار بانکی‌شان مثل سابق به بانک بروند، آن‌ها بیشتر در خطر ابتلا به ویروس کرونا هستند و ممکن است در جریان خدمات بانکداری دیجیتال بانک رفاه نباشند، وقت بگذارید و به آن‌ها کمک کنید تا برای کار بانکی که می‌توانند در خانه انجام دهند، از خانه خارج نشوند و سلامتی‌شان را به خطر نیندازند.
بسیاری از مشتریان با اپلیکیشن موبایلی همراه کارت رفاه آشنا هستند، نصب و فعال‌سازی این اپلیکیشن در حال حاضر بدون نیاز به مراجعه حضوری مشتریان به شعبه بر روی گوشی‌های اندرویدی ممکن است همه مشتریان بانک رفاه می‌توانند با در اختیار داشتن اطلاعات کارت خود شامل شماره ۱۶ رقمی کارت، رمز دوم ایستا/پویا،CVV2 و تاریخ انقضاء، پس از نصب نسخه مناسب سیستم ‌عامل گوشی خود نسبت به دریافت کد فعال‌سازی و استفاده از خدمات این سامانه اقدام نمایند. این اپلیکیشن علاوه بر خدماتی چون مشاهده موجودی، مشاهده ۳ گردش آخر کارت، پرداخت قبوض تمامی شرکت‌های خدماتی، پرداخت قبوض حق بیمه تأمین اجتماعی، پرداخت قبوض جریمه، انتقال وجه کارت به کارت، پرداخت اقساط تسهیلات، شارژ مستقیم سیم‌کارت، خدمات جدیدی را به مشتریان عرضه می‌کند. این خدمات جدید مراجعه حضوری مشتریان به شعبه یا استفاده از خودپردازها را هم کمتر کرده و به طرح فاصله‌گذاری هوشمند برای شکست کرونا کمک می‌کند.
در کنار تمامی خدمات متنوع فوق، نرم‌افزار موبایلی دستیار دیجیتال رفاه این امکان را به مشتریان می‌دهد که از طریق اثر انگشت یا گفتن رمز عبور وارد این سامانه شوند و امور بانکی خود را از طریق فرمان‌های صوتی و بدون تایپ کردن، انجام دهند.

نظر شما