شناسهٔ خبر: 39844947 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

چگونه دوج کوین را با بالاترین قیمت بفروشیم؟

یکی از ارزهای دیجیتالی موجود در بازار امروز، دوج کوین می باشد که این ارز دیجیتال در بین کاربران خارجی به شدت محبوب بوده هملنگرچنین خرید و فروش آن در بازار کشورمان نیز انجام می گیرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

یکی از ارزهای دیجیتالی موجود در بازار امروز، دوج کوین می باشد که این ارز دیجیتال در بین کاربران خارجی به شدت محبوب بوده همچنین خرید و فروش آن در بازار کشورمان نیز انجام می گیرد. در این بین یکی از مهمترین سوالاتی که برای افراد در زمینه این ارز دیجیتالی به وجود می آید نحوه خرید و فروش آن است. حال اگر شما هم تمایل دارید در مورد نحوه فروش این ارز دیجیتالی اطلاعاتی به دست آورید بهتر است در ادامه با ما همراه باشید.

دوج کوین چیست؟

دوج کوین از جمله ارزهای رمزنگاری بوده که در کنار بیت کوین تبادل می ‌شود و در حال حاضر با یک جامعه رو به رشد همراه می باشد‌ در خصوص تاریخچه دوج کوین باید بدانید از دسامبر ۲۰۱۳ بود که با جدی گرفتن بیت کوین در دنیا، مارکوس و جکسون پالمر اقدام به ایجاد ارز دیجیتالی خود نمودند؛ به طوری که در تاریخ ۶ دسامبر ۲۰۱۳ این ارز دیجیتالی راه اندازی شد.

به طور کلی جالب است بدانید شکل آن از یک نژاد سگ به نام شیبا برگرفته شده است. اگرچه در ابتدا این ارز دیجیتالی برای شوخی و سرگرمی ایجاد شد اما در حال حاضر در جامعه به یکی از رمزنگار های بزرگ تبدیل شده است.

در اینجا یکی از مهمترین سوالات که برای کاربران در خصوص این ارز دیجیتالی پیش می ‌آید چگونگی نحوه خرید و فروش آن می باشد که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت. دقت داشته باشید این ارز معمولاً به صورت ارز مهربانی شناخته شده زیرا از زمان موفقیت اش به خیریه های زیادی کمک نموده است.

1

نحوه استخراج دوج کوین

قبل از اینکه در خصوص نحوه فروش بیت کوین و دوج کوین اطلاعاتی به دست آورید بهتر است با نحوه استخراج آن بیشتر آشنا شوید.

به طور کلی باید بدانید این ارزهای دیجیتال بر اساس کدهای لایت کوین با تغییرات کلی ایجاد شده است و همچون بیت کوین و بسیاری دیگر از حالت های کوین ها در بلاک چین مبتنی بوده از این رو قابل استخراج می باشد.

به طور کلی باید بدانید استخراج این ارز به صورت قدرتمند توسط ماینرهای این شبکه انجام می گیرد در حقیقت در این خصوص می توان گفت استخراج این ارز دیجیتالی همچون استخراج لایت کوین می‌ باشد به طوری که اغلب افراد برای استخراج آن از دستگاه های آماده سیک استفاده می کنند. لازم است بدانید از آنجایی که واحدهای زیادی از Dogecoin  موجود است، مشاهده می شود که قیمت کارمزد تراکنش های آن نیز پایین می باشد.

قیمت Dogecoin به چه صورت محاسبه می شود؟

اگرچه به صورت کلی برای قیمت دوج کوین نمی توان یک هزینه واحد را بیان نمود زیرا این قیمت ممکن است هر روزه در بازار با فراز و نشیب هایی همراه باشد اما باید توجه به داشته باشید، به طور کلی این ارز دیجیتالی از جمله ارزهای ارزان‌ قیمت به شمار رفته و قیمت چندانی ندارد.

با این حال باید بدانید عرضه این ارز دیجیتالی رونق داشته به طوری که مقدار آن نامحدود و بی پایان می باشد که این امر موجب شده است برعکس بیت کوین که عرضه آنها محدود است، قیمتش افزایش چندانی پیدا نکند.

اگر بخواهیم دوج کوین و بیت کوین را با یکدیگر مقایسه کنیم، می‌ بینیم که در حال حاضر تنها ۲۱ میلیون بیت کوین عرضه شده اما بیش از ۱۱۸ میلیارد دوج کوین در گردش است که این امر موجب شده است Dogecoin در تعداد بالا و ما ارزش کم مبادله گردد. به همین دلیل از این ارز دیجیتالی بیشتر جهت انجام دادند و کمک های مالی استفاده می شود.

2

چگونه Dogecoin را بفروشیم؟

همانطور که در ابتدای مطلب هم گفته شد یکی از مهمترین سوالاتی که در خصوص ارز دیجیتالی دوج کوین برای افراد پیش می آید نحوه فروش این ارز می باشد.

به طور کلی به کاربرانی که قصد سرمایه‌ گذاری در این ارز را دارند باید بدانند فروش این ارز به هیچ عنوان سخت نبود زیرا شما از همان جایی که آن را خریداری کرده اید می توانید در همان جا آن را به فروش برسانید.

با این حال لازم است توجه داشته باشید که راه های زیادی برای فروش آن وجود دارد. مثلا شما می توانید جهت فروش دوج کوین به صورت مستقیم به یک فرد خریدار مراجعه کنید که این فرد می ‌تواند هر کسی باشد و اما دیگر روش آن روش فروش آنلاین ارز دیجیتال است که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

3

کیف پول های Dogecoin

قبل از اینکه با نحوه فروش آنلاین Dogecoin از طریق صرافی آنلاین دیجی اکسچنج آشنا شوید بهتر است در خصوص کیف پول های این ارز دیجیتالی اطلاعاتی به دست آورده تا هیچ گونه نگرانی در هنگام خرید آن نداشته باشید.

توجه کنید که کیف پول هایی بسیار زیادی از Dogecoin  پشتیبانی کرده به طوری که انواع و اقسام کیف پول همچون موبایل، تحت وب، دسکتاپ، کاغذی و سخت افزاری برای آن وجود دارد.

حال شما برای اینکه بتوانید به راحتی کیف پول های رسمی را دریافت کنید تنها کافی است به سایت رسمی آن مراجعه نموده و اگر تمایل دارید که امنیت بیشتری داشته باشد بهترین روشی که به شما پیشنهاد می شود استفاده از کیف پول های فیزیکی و یا سخت افزاری می باشد.

فروش آنلاین Dogecoin  از طریق سایت دیجی اکسچنج

همانطور که شما می توانید از طریق سایت صرافی آنلاین دیجی اکسچنج که یکی از مورد اعتماد ترین فروشگاه های عرضه کننده و خریدار ارزهای دیجیتال می باشد، اقدام به خرید دوج کوین کنید به راحتی می توانید به صورت آنلاین این ارز دیجیتالی را به همین فروشگاه ارائه دهید.

هنگامی که شما قصد خرید یا فروش Dogecoin را داشتید می توانید به راحتی با این فروشگاه ارتباط برقرار کرده و اقدام به خرید و فروش این ارز دیجیتال کنید.

منصفانه ترین قیمت ها در این فروشگاه تضمین می شود پس مطمئن باشید شما به هیچ عنوان از فروش ارز دیجیتالی خود به این فروشگاه ضرر نخواهید کرد.

همچنین از دیگر مزایای عضویت در دیجی اکسچنج پشتیبانی ۲۴ ساعته بوده به طوری که شما در هفت روز هفته می توانید به صورت آنلاین با این شرکت در ارتباط باشید.

4

 

نظر شما