شناسهٔ خبر: 39800560 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مرکزی:

سه‌هزار بسته غذایی بین آسیب دیدگان از کرونا توزیع شد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: جمعیت هلال احمر استان این استان، سه‌هزار و ۱۰۵ بسته غذایی بین خانوده های آسیب‌دیده از بیماری کرونا توزیع کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، محمد محمدی گفت: این بسته‌های غذایی به منظور اجرای طرح پویش طرح‌های رحمت که هر ساله در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود، توزیع شده است.

وی افزود: ارزش این بسته‌های غذایی تهیه شده پنج میلیارد و ۶۹۳ میلیون ریال است که با حفظ کرامت بین خانواده‌های آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی در ادامه افزود: این جمعیت در به منظور ، مقابله با شیوع ویروس کرونا از نخستین روزهای شیوع این بیماری در این استان با جدیت وارد شده و همه توان خود را برای کمک به مهار این ویروس به کار بسته است.

 محمدی گفت: جمعیت هلال احمر استان مرکزی تاکنون چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال بسته‌های بهداشتی شامل ماسک و موادضدعفونی بین اقشار نیازمند استان مرکزی توزیع کرده است.

وی عنوان کرد: جمعیت هلال احمر همچنان نیز برنامه‌ها و طرح‌های مختلفی برای کمک به خانواده‌های اسیب دیده، در دستور کار خود دارد.

استان مرکزی بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و نخستین مورد ویروس کرونا در این استان در اول اسفندماه سال ۹۸، پس از قم به ثبت رسیده است.

نظر شما