شناسهٔ خبر: 39711964 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

در شش ماهه گذشته انجام شد؛

رفع تصرف ۵ هکتار از اراضی ملی در منطقه حفاظت شده کرکس نظنز

موج نیوز

علیرضا غلامی گفت: بیش از ۵ هکتار از اراضی ملی منطقه حفاظت شده کرکس در شش ماهه گذشته رفع تصرف و از دست زمین خواران آزاد شد. وی ادامه داد: این مقدار هکتار شامل تعداد ۸ مورد تصرفات اراضی ملی منطقه حفاظت شده کرکس که سالیان گذشته تصرف شده بود با همکاری مردم و پایش یگان حفاظت محیط زیست شهرستان نطنز و مراجع قضایی و انتظامی از دست زمین خواران رفع تصرف شد. سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نطنز اظهار داشت: همچنین در هفت ماهه نخست سال گذشته نیز ۳ هکتار از اراضی ملی منطقه حفاظت شده کرکس رفع تصرف شد. غلامی گفت: از عموم مردم علاقمند به حفظ محیط زیست تقاضا می شود در صورت مشاهده هر گونه تخریب ، تصرف اراضی ملی ، شکار و صید ، آلودگی محیط زیست ، آتش سوزی در محدوده منطقه حفاظت شده کرکس را به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان و پاسگاه های محیط بانی این منطقه اطلاع دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا غلامی گفت: بیش از ۵ هکتار از اراضی ملی منطقه حفاظت شده کرکس در شش ماهه گذشته  رفع تصرف و از دست زمین خواران آزاد شد.

وی ادامه داد:  این مقدار هکتار شامل تعداد ۸ مورد تصرفات اراضی ملی منطقه حفاظت شده کرکس که سالیان گذشته تصرف شده بود با همکاری مردم و پایش یگان حفاظت محیط زیست شهرستان نطنز و مراجع قضایی و انتظامی از دست زمین خواران رفع تصرف شد.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نطنز اظهار داشت: همچنین در هفت ماهه نخست سال گذشته نیز ۳ هکتار از اراضی ملی منطقه حفاظت شده کرکس رفع تصرف شد.

غلامی گفت: از عموم مردم علاقمند به حفظ محیط زیست تقاضا می شود در صورت مشاهده هر گونه تخریب ، تصرف اراضی ملی ، شکار و صید ، آلودگی محیط زیست ، آتش سوزی  در محدوده منطقه حفاظت شده کرکس را به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان و پاسگاه های محیط بانی این منطقه اطلاع دهند.

 

نظر شما