شناسهٔ خبر: 39523661 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس پلیس آگاهی استان خبر داد:

دستگیری متهمان به سرقت وسایل باغ ها با ۱۴ فقره سرقت در مشهد

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی از دستگیری ۳ متهم به سرقت وسایل باغ ها با ۱۴ فقره سرقت در مشهد خبر داد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سرهنگ جواد شفیع زاده در تشریح این خبر گفت: در پی یک فقره سرقت وسایل از باغی در مناطق شمالی شهر مشهد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات به عمل آمده به یک وانت پیکان مشکوک و پس از هماهنگی با مقام قضایی مالک خودرو را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به این که متهم در بازجویی های به عمل آمده به 14 فقره سرقت وسایل از باغ های مناطق شمالی مشهد با همکاری 2 نفر دیگر اعتراف کرد، بیان داشت: 2 همدست این متهم نیز توسط پلیس در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی در خاتمه با اشاره به این که متهمان دستگیرشده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، گفت: متاسفانه باغ هایی که خارج از بافت مسکونی شهری و روستایی ساخته شده اند با توجه به قرار گرفتن در نقاط حاشیه ای و کم تردد و همچنین خالی از سکنه بودن، متاسفانه مورد طمع سارقان قرار می گیرد لذا شایسته است شهروندان گرامی نسبت به استخدام نگهبان محله و نصب دوربین در مبادی ورودی و خروجی و نقاط مواصلاتی محله اقدام کنند.

نظر شما