شناسهٔ خبر: 3951609 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پرند به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

3 آزمون سازمان فنی و حرفه ای امروز و فردا برگزار می شود

رئیس سازمان فنی و حرفه ای گفت: آزمون هماهنگ سنجش مهارت و2 آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش، نان و غله امروز و فردا برگزار می شود.

صاحب‌خبر -
کوروش پرند، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان فنی و حرفه ای در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاری آزمون های سازمان فنی و حرفه ای اظهار کرد: هشتمین آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش، نان و غله امروز(پنجشنبه) و آزمون هماهنگ سنجش  مهارت فردا(جمعه) برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: بر همین اساس 20 هزار و 178 داوطلب در 23 حرفه در حوزه صنعت ساختمان در آزمون سازمان فنی و حرفه ای شرکت می کنند.

پرند ادامه داد: همچنین آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنایع، فرش، نان و غله نیز با شرکت 9 هزار و 407 داوطلب در 90 حرفه امروز برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان فنی و حرفه ای با اشاره به اینکه آزمون های سازمان فنی و حرفه ای به صورت هماهنگ و کشوری برگزار می شود، تصریح کرد: بر همین اساس هشتمین آزمون هماهنگ سنجش مهارت روز جمعه برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: این آزمون با حضور 193 هزار و 367 نفر در هزار و 537 حرفه برگزار خواهد شد.

پرند همچنین در پایان گفت: داوطلبان تا ساعت 8 صبح امروز فرصت دارند تا با مراجعه سامانه http://advari.irantvto.ir  و یا http://azmoon.portaltvto.com کارت ورود به آزمون خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما