شناسهٔ خبر: 39515316 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فارس من| ساخت یادمان دو شهید گمنام در مه‌ولات پس از تصویب نهایی

نماینده اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مه‌ولات گفت: طرح یادمان دو شهید گمنام این شهرستان از اداره کل دریافت شده و پس از تصویب نهایی، اقدامات اولیه برای اجرای آن انجام می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مه‌ولات، مخاطبان سوژه‌ای با عنوان «آرامگاه شهید گمنام در مه‌ولات مظلوم واقع شده است» را در «فارس من» ثبت و درخواست پیگیری آن را داشته‌اند.

نماینده اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مه‌ولات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: این شهرستان میزبان دو شهید گمنام در فیض‌آباد و شادمهر است که طرح اولیه یادمان دو شهید گمنام شهرستان از اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی دریافت شده است.

حسن جاوید تصریح کرد: طرح‌های مذکور به شهرداری فیض آباد و شادمهر ارسال شده و پس از تصویب نهایی، اقدامات اولیه برای ساخت یادمان دو شهید گمنام در مه‌ولات آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه جلسه مذکور در اولین فرصت برگزار می‌شود، ادامه داد: ساخت یادمان شهدای گمنام در مه‌ولات با همکاری نهادها و مشارکت مردم صورت می‌گیرد و در آخرین جلسه‌ای که برگزار شد یکی از اعضای شورای اسلامی شهر فیض‌آباد قول کمک ۳۰ میلیون ریالی را داد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۳۱

نظر شما