شناسهٔ خبر: 39425613 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مرگ 5 هزار نفر در 24 ساعت؛ قربانیان کرونا در آمریکا به مرز 31 هزار رسید

طبق جدیدترین آمار دانشگاه «جانز هاپکینز» با مرگ نزدیک به پنج هزار نفر ظرف 24 ساعت، مجموع قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به 30 هزار و 925 تن رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز»، ظرف ۲۴ ساعت گذشته، چهار هزار و ۸۹۲ نفر جدید به قربانیان ویروس جدید کرونا در ایالات متحده آمریکا افزوده شدند تا این رفم به ۳۰ هزار و ۹۲۵ تن برسد.

آمار و ارقام این مرکز تحقیقاتی همچنین حاکی از آن است که تا روز گذشته (چهارشنبه)، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به ۶۳۹ هزار و ۵۵ نفر افزایش یافته است.

طبق این گزارش، نیویورک همچنان با ۱۰ هزار و ۸۹۹ قربانی و ابتلای ۵۲۶ هزار و ۱۲ نفر، همچنان کانون بیماری همه‌گیر کرونا در ایالات متحده آمریکا محسوب می‌شود.

پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers در خصوص آخرین آمار و ارقام مبتلایان به کرونا در جهان گزارش کرد که تا روز گذشته، دستکم دو میلیون و ۸۳ هزار و ۳۲۶ نفر از مردم جهان به کووید-۱۹ آلوده شدند و ۱۳۴ هزار و ۶۱۶ نفر نیز جان خود را از دست دادند.

این پایگاه اطلاع‌رسانی تعداد مبتلایان به کرونا در آمریکا را ۶۴۴ هزار و ۸۹ مورد و تعداد قربانیان این ویروس را ۲۸ هزار و ۵۲۹ مورد گزارش کرد که این کشور همچنان بیشترین آمار و ارقام مبتلایان و فوتی‌های کرونا را در جهان دارد.

اسپانیا با ۱۸۰ هزار و ۶۵۹ مورد ابتلا و ۱۸ هزار و ۸۱۲ مورد فوتی و ایتالیا با ۱۶۵ هزار و ۱۵۵ مورد ابتلا و ۲۱ هزار و ۲۱ هزار و ۶۴۵ مورد فوتی در جایگاههای بعدی بیشترین مبتلایان به کووید-۱۹ در جهان قرار دارند.

انتهای پیام/

نظر شما