شناسهٔ خبر: 39382078 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: هنرآنلاین | لینک خبر

برگزاری نخستین سمپوزیوم صنایع وابسته به بانوان پس از پایان بحران کرونا

امیرعمادالسلام اسکویی مدیرعامل مؤسسه "مد آرت" از برگزاری نخستین سمپوزیوم صنایع وابسته به بانوان به محض خروج از بحران کرونا از سوی این مؤسسه خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرویس مد و لباس هنرآنلاین: امیر عمادالسلام اسکویی مدیرعامل مؤسسه "مد آرت" درباره برنامه‌های پیش روی این مجموعه در سال جدید به خبرنگار هنرآنلاین گفت: متأسفانه شیوع ویروس کرونا بسیاری از برنامه‌‌ریزی‌های ما و جمع همکارانمان در سال جدید را دچار وقفه کرده است با این همه امیدواریم تا با کنترل این بیماری بتوانیم مجدد برنامه‌های اجرایی، آموزشی و رویدادهایمان را از سر گیریم.

اسکویی به تولید 12 هزار ماسک با همکاری این مجموعه خبر داد و گفت: تولید این میزان ماسک در سایه همراهی مجموعه "مد آرت" با اتحادیه پوشاک تهران رقم خورد و امیدواریم در همین حد و اندازه توانسته باشیم نقش خود را در دوران مبارزه با کرونا ایفا کرده باشیم.

او در ادامه به برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری هر چه بهتر نخستین سمپوزیوم صنایع وابسته به بانوان پس از جشن شکست کرونا اشاره و تصریح کرد: یکی از رخدادهایی که برنامه‌ریزی‌های آن از سال گذشته در مجموعه ما کلید خورد، برگزاری رویدادی منحصر به بانوان در کشور بود که تاکنون در شکل‌های متنوع اما پراکنده به آن پرداخته شده و ما بنا داشتیم سمپوزیومی مختص ملزومات بانوان و به شکل مجتمع در زمینه‌های مد و لباس، آرایش و بهداشتی، دکوراسیون منزل، آثار زینتی و مواردی از این دست برگزار کنیم.

مدیرعامل مؤسسه "مد آرت" افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی تمامی رویدادها در کشور، برگزاری این سمپوزیوم نیز به تعویق می‌افتد و امیدواریم به‌زودی و پس از جشن جهانی پیروزی، این رخداد ملی به شکلی باشکوه برگزار شود.

اسکویی درباره محل برگزاری این سمپوزیوم گفت: ابتدا بنا داشتیم تا مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو را برای این منظور انتخاب کنیم اما با رأی و نظر مساعد مسئولان مجتمع نمایشگاهی "ایران مال"، نخستین سمپوزیوم صنایع وابسته به بانوان در این مرکز برگزار خواهد شد.

او در ادامه به ازسرگیری دوره‌های آموزشی مجموعه "مد آرت" در اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: اطلاع‌رسانی‌های لازم به هنرجویان انجام شده و امیدواریم با کنترل موازین بهداشتی بتوانیم این کلاس‌ها را در ماه آینده به شکل حضوری برگزار کنیم.

اسکویی اذعان داشت: یکی از دیگر چشم‌اندازهای ما برای سال جدید، ایجاد فرانچایز و نمایندگی‌هایی خارجی "مد آرت" بوده است و نظر به برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته، پس از شکست کرونا و به‌محض ازسرگیری تعاملات بین‌المللی، نمایندگی‌هایی در کشورهای عمان، امارات و ترکیه تأسیس و راه‌اندازی خواهیم کرد.

او همچنین از برگزاری ششمین ورکشاپ مد، مزون داری و برندسازی و همچنین احتمال حضور هنرجویان "مد آرت" در هفته مد ایتالیا به‌شرط خروج کامل از بحران کرونا در سال جاری خبر داد.

 

نظر شما