شناسهٔ خبر: 39373743 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شهروند | لینک خبر

ذره‌بین

صاحب‌خبر -

کلاهبردار فراری را شناسایی کنید
[شهروند] پلیس با انتشار تصویر مرد کلاهبردار از مردم خواست کلاهبردار فراری را شناسایی کنند. اجازه انتشار بدون پوشش چهره متهم از سوی بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه 5 تهران صادر شده است.
سرهنگ کارآگاه خیرالله دولتخواه، رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت با اعلام این خبر گفت: «در اواخر ‌سال گذشته پرونده‌ای با موضوع کلاهبرداری از کلانتری 209 پایانه غرب تهران به این پایگاه واصل شد که محتویات پرونده حکایت از آن داشت مرد جوانی در محدوده ترمینال غرب با انجام اقدامات متقلبانه اقدام به کلاهبرداری و خیانت در امانت به ارزش 200‌میلیون ریال از یک شهروند کرده است.
سرهنگ دولتخواه در پایان از شهروندان درخواست کرد درصورت شناسایی تصویر یا مخفیگاه او یا محل‌های تردد متهم تحت تعقیب، موضوع را به شماره 02121857775 پایگاه پنجم پلیس آگاهی فاتب اعلام کنند.

 

مرگ یک کارگر زیر تلی از خاک
ریزش دیواره یک زمین گودبرداری‌شده در جاده کن سولقان، منجر به مرگ کارگری جوان شد.
 خبر ریزش آوار در یک زمین گودبرداری‌شده در ساعت 12ظهر روز یکشنبه به سامانه 125 اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه 74 را به همراه گروه امدادونجات 19 به محل حادثه واقع در جاده کن سولقان اعزام کرد.
با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که یک کارگر جوان از اتباع کشور افغانستان در یک قطعه زمین گودبرداری‌شده به عمق پنج متر مشغول به کار بوده که ناگهان بخشی از دیواره خاکی بر سرش فرو ریخته و در زیر آوار دفن شده است، به‌طوری که تنها بخشی از سر کارگر از زیر آوار مشخص بود و تمام بدنش در زیر انبوهی از خاک بود.
عوامل آتش‌نشانی بلافاصله اقدام به ایمن‌سازی محل کرده و در شرایطی که خاک سست دیواره محل گودبرداری‌شده احتمال ریزش داشت، اقدام به خارج‌کردن این کارگر از زیر آوار کردند که با تحویل او به عوامل اورژانس مشخص شد که این کارگر جان خود را از دست داده است. اطلاع‌رسانی آتش‌نشانی تهران با تأیید این خبر اعلام کرد که علت این حادثه در دست بررسی است و آتش‌نشانان پس از پایان عملیات محل را به عوامل انتظامی مستقر در محل حادثه تحویل دادند.


نجات معجزه‌آسا از سیلاب
[شهروند] سرنشینان یک خودروی سایپا که گرفتار سیلاب شده بودند با کمک نیروهای امدادی و ارتش از سیلاب نجات پیدا کردند. سرنشینان این خودرو که از یک خانواده بودند در سیل روستای کجاب از توابع بخش مرکزی باخرز گرفتار شده بودند. بارندگی‌های شدید شامگاه یکشنبه منجر به سیلابی‌شدن شدید رودخانه‌های فصلی این شهرستان شده بود. در جریان سیلاب شهرستان باخرز راه مواصلاتی و پل روستاهای دشت آب و سنقرآباد و مونج تخریب شد. در حال حاضر اعضای کمیته بحران شهرستان در حال برآورد خسارت‌های سیلاب باخرز هستند.

 

نظر شما