شناسهٔ خبر: 39364713 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

هوشنگ نصیر زاده: محمود شیعی از هیئت رییسه فدراسیون فوتبال استعفا نداده است

مجتبی خیلاپور

کارشناس حقوقی فوتبال بیان کرد که مدیر عامل باشگاه پیکان پس از استعفا از سمت خود و حضور در فدراسیون فوتبال، اعتبارش در فدراسیون قانونی و پابرجا است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- هوشنگ نصیرزاده، کارشناس حقوقی فوتبال درباره وضعیت محمود شیعی در هیات رییسه فدراسیون فوتبال پس از استعفا از مدیرعاملی باشگاه پیکان صحبت هایی را مطرح کرد.

هوشنگ نصیرزاده در گفت و گو با فارس عنوان کرد:

بند 7 ماده 33 اساسنامه فدراسیون فوتبال،تکلیف این بحث را روشن کرده است.آنجا تصریح شده چنانچه هر یک از اعضای هیات رییسه،مستعفی،برکنار یا فوت نماید پست وی توسط هیات رییسه تا مجمع عادی بعدی جایگزین می شود.

وی افزود:

درباره این بحث همه چیز روشن است.شیعی از هیات رییسه فدراسیون فوتبال استعفا نداده است.من شخصا دهها بار این بحث را توضیح داده ام. همانطور که هدایت ممبینی از کمیته داوران فدراسیون فوتبال کنار رفت اما همچنان عضو کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا است این بحث هم با توجه به اساسنامه فدراسیون مشخص است.

نصیرزاده تصریح کرد:

اگر در گذشته مبحثی جز این انجام شده اشتباه در تفسیر قانون بوده است.با این وجود نباید یک غلط به شکل مصطلح ادامه پیدا کند.شیعی از باشگاه پیکان استعفا داده و از هیات رییسه فدراسیون استعفا نداده است.حضور او در هیات رییسه فدراسیون فوتبال کاملا قانونی است و تا مجمع انتخاباتی بعدی می تواند در هیات رییسه حضور داشته باشد و اعتبارش پابرجاست.

نظر شما