شناسهٔ خبر: 39340061 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

/خبر خوش ایلنا از قم/

بیمارستان امام رضا(ع) قم از حالت کرونایی خارج شد/ خدمت‌رسانی عادی به افراد تحت‌پوشش تأمین‌اجتماعی

معاون درمان تأمین اجتماعی استان قم گفت: خوشبختانه بیمارستان امام رضا(ع) تأمین اجتماعی قم از حالت کرونایی خارج شده و به حالت عادی خدمت رسانی بازگشته است.

صاحب‌خبر -

دکتر داوود علیمحمدی معاون درمان تأمین اجتماعی استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قم، در تشریح فعالیت‌های تنها بیمارستان تأمین اجتماعی قم (بیمارستان امام رضا(ع) ) برای بیماران کرونایی، اظهار داشت: بیمارستان امام رضا(ع) بر اساس مصوبه استانی، سومین بیمارستان سانتر بیماران کرونایی استان قم بود که تقریبا از اول اسفند ۹۸ این موضوع به ما اطلاع داده شد و بر همین اساس، این بیمارستان به صورت کامل تخلیه و آماده پذیرش بیمارستان کرونایی شد.

معاون درمان تأمین اجتماعی استان قم اضافه کرد: بیمارستان تأمین اجتماعی قم از روز ششم اسفندماه ۹۸ رسما زیر بار بیماران کرونایی رفت و در تاریخ ۱۷فروردین۹۹ هم از سوی مسئولان استانی اعلام شد می‌توانید به حالت عادی برگردید اما باید به حالت استندبای و آماده به خدمت برای مواقع ضرور، باقی بمانید.

دکتر علیمحمدی افزود: بعد از این اعلام، در روزهای ۱۸ و ۱۹ فروردین ۹۹، عملیات گندزدایی از بیمارستان تأمین اجتماعی قم انجام شد و از روز ۲۰ فروردین هم این بیمارستان رسما از حالت کرونایی خارج و به حالت عادی خدمت رسانی بازگشت و اکنون مردم مانند روال عادی قبل از شیوع کرونا، به این بیمارستان مراجعه کرده و خدمت‌های مختلف درمانی را دریافت می‌کنند.

*وضعیت امیدوار کننده قم

خاطرنشان می‌شود که پیش از این بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) سپاه قم هم از حالت کرونایی خارج و به حالت عادی خدمت رسانی بازگشته بود.

در قم پنج بیمارستان فرقانی، بیمارستان کامکار، بیمارستان امام رضا(ع) تأمین اجتماعی، بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) سپاه و بیمارستان شهید بهشتی برای بیماران کرونایی در نظر گرفته شده بود و حتی پیش بینی چند بیمارستان صحرایی هم در شهر قم شده بود اما خوشبختانه با همراهی خوب مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همت کادر پزشکی و درمان استان قم و همچنین تدابیر مسئولان، نه تنها به فعالیت بیمارستان‌های صحرایی احتیاج نشد، بلکه چند بیمارستان هم از حالت کرونایی خارج شده اند.

نظر شما