شناسهٔ خبر: 39303189 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آیت الله اعرافی در سخنرانی آدینه:

غربی ها چهره واقعی خود را نشان دادند

امام جمعه قم گفت:غربی ها در شرایط سخت کرونایی هم حاضر نیستند دست از تحریم ملت ایران بردارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیت الله علیرضا اعرافی،امام جمعه قم در سخنرانی جمعه که از سیمای مرکز (نور) قم پخش شد،گفت: ما کرونا را برای بشر ناگوار می‌دانیم و آن را برای هیچکسی در جهان نمی‌پسندیم و تکلیف همگانی بشر حل این معضل است.
 
او اضافه کرد: در عین حال خوب است که با یک نگاه نو و جدید به این حادثه بپردازیم، بشر امروز و جریان غربی معاصر امروز یک روی دیگری هم دارد که عبارت از محنت ها، ظلم‌ها و ناگواری‌ها است.
 
امام جمعه قم عنوان کرد: به نظر می‌آید که این بلا می‌تواند پرده از یک سلسله سختی‌های بشر بردارد.
 
آیت الله اعرافی اظهار کرد: اصالت دادن به عالم طبیعت، اصالت دادن به اقتصاد، گسترش ستم در عالم، یکه تازی زورگویان و غارت مستضعفان عالم، تبعیض ها، تحریم ها، ترورها، نژادپرستی ها، هزینه‌های هنگفت نظامی، دعوا‌ها پرخاشگری‌های قدرت ها، بی توجهی به سالمندان، بی توجهی به انسان و ارزش او، خرافه گویی‌های مسئولان آمریکایی و طعنه گویی‌های آن‌ها نسبت به ایران همه و همه از دلایل لزوم حل مسائل است.
 
او با تاکید بر اینکه کرونا به ما درس داد، اظهار کرد: در این جریان مدیریت خوب در صحنه، شفافیت، حضور جهادی بخش‌های مختلف مردمی، سرعت تولید تجهیزات لازم و تحقیقات انجام شده اتفاقات خوبی بود که رقم خورد.
 
امام جمعه قم گفت: درس بزرگ دیگر این بود که دست از غربی‌ها بکشیم، مسئولین باید در این شرایط سخت چهره واقعی آن‌ها راببینند، چرا که در این سختی‌ها هم حاضر نیستند دست از تحریم ملت ایران بردارند.
 
آیت الله اعرافی تاکید کرد: ملت ایران در مسیر مقاومت ایستادگی می‌کند و قم قهرمان در این مسیر پیشگام خواهد بود.
 
انتهای پیام/ش

نظر شما