شناسهٔ خبر: 39302120 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

بازی The Crew 2 تا مدت محدودی رایگان شد

مهرداد کرمی

صاحب‌خبر -

شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) اعلام کرد که هم‌اکنون می‌توانید بازی The Crew 2 را به رایگان از فروشگاه یوپلی دریافت کنید و تا مدت محدودی به به تجربه‌ی آن بپردازید.

بازی The Crew 2 از امروز تا تاریخ دوشنبه، ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ (۱۳ آوریل ۲۰۲۰) رایگان شده است و بازی‌بازان پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی می‌توانند تا تاریخ ذکر شده، به تجربه‌ی این بازی بپردازند.

بازی‌بازان به نسخه‌ی کامل بازی The Crew 2 به همراه تمامی بروزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی دسترسی خواهند داشت و می‌توانند تمامی بخش‌های بازی را تجربه نمایند. همچنین بسته‌ی الحاقی Inner Drive نیز در دسترس بازی‌باز‌ها خواهد بود که شامل ۲۰ اتومبیل جدید، مسابقات هفتگی بازی‌باز علیه محیط و یک رده‌بندی هفتگی است که بازی‌بازان باید برای کسب رتبه‌ی اول و بدست آوردن جایزه‌های ارزنده، با یکدیگر به مسابقه بپردازند.

در نهایت لازم به ذکر است که اگر بعد از این تجربه‌ی محدود، قصد داشتید تا این بازی را خریداری کنید، می‌توانید فایل‌های ذخیره‌ی خود را به نسخه‌ی نهایی انتقال دهید و از همانجایی که متوقف شده بودید، ادامه‌ی بازی را پیش ببرید. در حال حاضر می‌توانید این بازی را با تخفیف ۷۰ درصدی بر‌روی پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی، خریداری کنید.

برچسب‌ها:

نظر شما