شناسهٔ خبر: 39299100 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۲۴ طرح ملی زیرساختی در آذربایجان‌شرقی اجرایی می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی گفت: عملیات اجرایی ۲۴ طرح ملی زیرساختی در حوزه راه، جاده و راه آهن در استان آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،ابوالقاسم سلطانی 

با بیان اینکه عملیات اجرایی این طرح‌ها از فردا آغاز می‌شود، افزود: این طرح‌ها از جمله شامل آزادراه تبریز- ارومیه، تبریز- مرند- بازرگان، تبریز- اهر، خواجه- ورزقان، اهر- مشکین‌شهر، جلفا- اصلاندوز، مرند- جلفا، تبریز - سهند و راه آهن تبریز - بستان آباد است.

او اظهار داشت: بخش عمده‌ای از این طرح‌ها در سال‌های گذشته و سال ۹۸ اجرا شده است و در سال ۹۹ با شتاب بخشی به روند اجرای آن‌ها تلاش می‌شود مراحل اجرایی تعداد زیادی از آن‌ها به اتمام برسد و آماده بهره برداری شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی با اشاره به تبعات شیوع ویروس کرونا بر روند اجرای طرح ها، گفت: به منظور پیشگیری از شیوع این ویروس، این طرح‌ها با رعایت همه موازین بهداشتی و پروتکلی که از سوی کارشناسان مربوطه در سطح کشور تهیه و ابلاغ شده است، اجرا می‌شود.

سلطانی، با بیان اینکه حدود ۴۵۰ هزار نفر در قالب راننده حمل و نقل برون شهری، پیمانکار و پرسنل ادارات تابعه به صورت مستقیم و غیرمستقیم در فعالیت‌های عمرانی استان فعالیت می‌کنند، ادامه داد: رعایت موازین بهداشتی از سوی این افراد نقش مهمی در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان ایفا می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما