شناسهٔ خبر: 39292984 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

استاد حوزه علمیه جهرم تاکید کرد

لزوم توسل به امام زمان (عج) برای سعادتمندی جوامع و کمال بشریت

حجت الاسلام مصلی نژاد گفت: باید برای سعادت مندی انسان، جوامع و کمال بشریت باید متوسل به این امام همام شد چرا که در امواج بلاها و فتنه ها باید به کشتی امام سوار شد، چون او کشتی نجات است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان  از  جهرم ،  حجت الاسلام «محمداسماعیل مصلی نژاد»، امشب، (پنجشنبه ۲۱ فروردین)،در آیین جشن میلاد امام زمان (عج) که به صورت مجازی به همت موسسه قرآنی دارالتحفیظ «الهادی (ع)» جهرم برگزار شد، گفت: مهدی آل محمد (عج) چشم بینای خداوند بر روی زمین بوده و از هر چه که می گذرد آگاه است.

 

استاد حوزه علمیه جهرم با اشاره به اینکه امام مهدی (عج) یک امام ناظر است و باید در زمان گرفتاری متوسل به ایشان شویم، افزود: همانطور که امام حسین (ع)، کشتی نجات بوده، فرزند زاده ایشان نیز کشتی نجات برای سعادتمندی دنیا و آخرت است.

 

وی با اشاره به اینکه امام زمان (عج) از امور ما آگاه است، خاطرنشان کرد: با توسل به این امام همام، سعادتمندی بشریت را از ایشان بخواهیم چرا که سفره این حضرت بسیار بیکران است.

 

حجت الاسلام مصلی نژاد با اشاره به اینکه حضرت مهدی (عج) از تار و پود زندگی مان آگاه است، تصریح کرد: ایشان حجت خداوند بر زمین بوده و چشم خداوند در میان بندگان است.

 

وی ادامه داد: همان طور که چشم باعث آگاهی از پیرامون امور می شود، مهدی آل محمد (عج) نیز چشم بینای خدا در زمین است.

 

استاد حوزه علمیه جهرم با اشاره به اینکه باید در مشکلات به پیشگاه حضرت مهدی (عج) شد، تاکید کرد: باید برای سعادت مندی انسان، جوامع و کمال بشریت باید متوسل به این امام همام شد چرا که در امواج بلاها و فتنه ها باید به کشتی امام سوار شد، چون او کشتی نجات است.

پایان پیام/ 691

نظر شما