شناسهٔ خبر: 39291179 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دنیا بیشتر از همیشه به منجی نیاز دارد/ «تقصیر دنیاست» ادای دینی به امام عصر(عج) بود

محمد فانیان که اثری را با عنوان «تقصیر دنیاست» خوانندگی کرده معتقد است در این روزهای کرونایی همه‌ ما بیش از همیشه نیاز به یک منجی را در زندگی خود احساس می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، روز ولادت امام مهدی (عج) از گذشته جزء اعیاد شیعیان بوده که در آن با برگزاری جشن، برپایی ایستگاه های صلواتی و آذین بندی به شادی می‌پردازند.

امسال اما با توجه به شیوع ویروس کرونا و توصیه کارشناسان مبنی بر لزوم ماندن در خانه‌ها برای جلوگیری از گسترش بیشتر بیماری، گروه‌های مختلف دست به اقداماتی زده‌اند تا طوری دیگری عید ولادت امام زمان (عج) را با شادی همراه کنند.

محمد فانیان که اثری را با عنوان «تقصیر دنیاست» خوانندگی کرده معتقد است در این روزهای کرونایی همه‌ی ما بیش از همیشه نیاز به یک منجی را در زندگی خود احساس می‌کنیم.

وی ادامه می‌دهد: تصمیم گرفتیم عاشقانه‌ای متفاوت از یک انسان جدا افتاده از امام زمان ترسیم کنیم؛ یک هدف بزرگ در مفهوم این شعر وجود داشته، آن‌هم اینکه بیان کنیم آنچه که موجب جدایی ما از امام عصر (عج) شده است، چیزی نیست جز مادیات دنیا و تا وقتی از این تعلقات جدا نشویم و به دنبال او نرویم به مقصود حقیقی خود نخواهیم رسید.

 

 

به گزارش فارس، شعر این اثر از محسن سلطانی و تنظیم از نیما قائدی است، همچنین تولید تصویر هم در این روزهای خاص با سعید محمدی پناه و حنیف کردآبادی بود.

 

 

انتهای پیام/۶۳۰۶۴/م۲۰/

نظر شما