شناسهٔ خبر: 39287880 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

از گوشه و کنار کردستان|جزئیات جدید آغاز فعالیت صنوف کم‌خطر از ۲۳ فروردین‌ ماه

گروه استان‌ها ــ دفتر تسنیم استان کردستان در طول روز تازه‌ترین اخبار را در قالب از گوشه و کنار استان منعکس می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، در بسته خبری پیش‌رو بخشی از اخبار گوشه و کنار استان کردستان گردآوری و در اختیار خوانندگان و مخاطبان خبرگزاری تسنیم قرار گرفته است.

اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) ضدانقلاب  را زمین‌گیر کرده است

آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پیامی میلاد با سعادت منجی عالم بشریت مهدی موعود(عج) و آغاز هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) را به همه مردم، مجاهدان خاموش انقلاب و خانواده‌های محترم آنان که بخش مهمی از ثواب کارها و فعالیت‌ها متعلق به آنهاست، تبریک گفت.

در این پیام آمده است: این ایام فرصت مناسبی است تا از خدمات کارکنان وزارت اطلاعات و مجاهدت‌های خاموش این یاران مخلص انقلاب و رهبری تقدیر و تشکر شود.

افتخار سربازی برای ساحت مقدس امام زمان(عج) که در کلام حکیمانه رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره) همانند سربندی بر پیشانی پرسنل فداکار وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی نقش بسته و از تمام زحمات نهان و آشکار این سربازان تا ظهور منجی عالم بشریت قدردانی می‌شود.

مدافعان حریم امنیت و سربازان گمنام امام زمان(عج) مطابق فرموده امیرالمومنین علی(ع) نمونه صحیح "مجهولون فی‌الارض و معروفون فی السماء" هستند، در این برهه از زمان که جمهوری اسلامی در میانه یک میدان بزرگ جنگ قرار دارد، سرویس‌های جاسوسی و عوامل آنان در داخل نیز در عرصه‌های مختلف به‌ویژه از راه ایجاد فساد اقتصادی و کمک به تحریم‌های استکبار، نتوانسته‌اند راه به جایی ببرند و مورد ضربه این لشکربانان بصیر قرار گرفته‌اند.

با اشراف و بصیرت سربازان گمنام امام زمان(عج) نیروهای ضدانقلاب و حامیان آنان در داخل و خارج کشور هیچ غلطی نتوانسته‌ بکنند و همواره از رسیدن به امیال شیطانی خود بازمانده‌اند.

فداکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) به گونه‌ای است که پرسنل وزارت اطلاعات نه تنها به دنبال نام و نشان نبوده بلکه بنا به ضرورت‌های موجود حتی در خانه و کاشانه خود نیز گمنام هستند.

سربازان گمنام امام زمان(عج) همه هجمه‌های پیچیده و نقشه‌های خطرناک دشمنان نظام را خنثی می‌کنند

بهمن مرادنیا، استاندار کردستان در پیامی ولادت با سعادت حضرت قائم(عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل خون شهیدان و فداکاری ایثارگران و تلاش قابل تحسین و درایت و تدبیر هوشمندانه مجموعه گمنام و با اخلاص و توانمندی است که با مبارزه بی‌امان با ترفندهای دشمنان اسلام، پاسداری از کیان ایران اسلامی را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند.

سربازان گمنام امام زمان(عج) فداکارانه با تلاشی که کمتر، انعکاس رسانه‌ای پیدا می‌کند با انواع خطرها روبه‌رو شده و بسیاری از توطئه‌ها را خنثی کرده و همواره آرامش و امنیت را برای مردم به ارمغان آورده‌اند.

هرسال، همزمان با ایام برگزاری جشن‌های شعبانیه و نیمه شعبان، هفته بزرگداشت مجاهدت‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) نامگذاری شده؛ دلیرانی که سینه ستبرشان مزین به مدال پر افتخار گمنامی یوسف زهرا(س) است.

عزیزانی که همه هجمه‌های پیچیده و نقشه‌های خطرناک دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت سرافراز ایران اسلامی را خنثی کرده و امروز آسایش، امنیت و آرامش جامعه که مبنای رشد و بالندگی و توسعه همه جانبه کشور بوده مرهون همت امنیت‌آفرین این فرزندان سرافراز میهن اسلامی است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عرصه امنیت، آرامش و پایداری، میلاد فرخنده مصلح بشریت را به تمامی مسلمانان، خصوصاً مردم شریف و ولایتمدار استان کردستان و سربازان گمنامش تبریک عرض کرده و از خداوند متعال مزید توفیقات سربازان گمنام آقا امام زمان(عج) را مسألت می‌نمایم.

اقتدار اطلاعاتی و امنیتی نظام جمهوری اسلامی مرهون مجاهدت‌های مخلصانه سربازان گمنام امام زمان(عج) است

سردار سید صادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در پیامی فرارسیدن نیمه شعبان و آغاز هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: پانزدهم شعبان سالروز ولادت با سعادت و پر برکت دوازدهمین اختر درخشان سپهر امامت و ولایت، یگانه منجی عالم بشریت، خاتم الاوصیا و فخر الاولیاء، حضرت حجت بن الحسن العسکری مهدی موعود(عج) و نقطه عطف اعیاد شعبانیه و پیام‌آور ظهور حضرت مهر و دوستی است که روزی با طلوع خود گرمابخش جهان و امید مستضعفان خواهد بود.

او که هرگاه جمعه از راه می‌رسد، صاحبدلان، دل از دست می‌دهند و قرار از کف می‌نهند و قافله دل‌های بیقرار روی به قبله می‌کنند و آمدنش را به انتظار می‌نشینند و این انتظار چه زیبا و دلنشین است.

 نیمه شعبان خجسته زادروز دوازدهمین ستاره پنهان آل محمد(ص) و نجات‌دهنده عالم بشریت است. آن امام همامی که برقرارکننده عدل و داد در جهان بشری خواهد بود و تمامی مظلومان و ستمدیدگان و مسلمانان و دینداران جهان در انتظار ظهورش هستند و برای آمدنش دعا می‌کنند.

اینجانب فرارسیدن خجسته میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت، ستاره سپهر ولایت، عدل گستر گیتی، امام‌المبین، حجت الله علی العالمین حضرت حجت بن الحسن العسکری را به محضر مقام معظم رهبری، مردم شریف ایران اسلامی، به‌ویژه مردم سر افراز استان کردستان، سربازان گمنام امام زمان(عج)، همکاران محترم اداره‌کل اطلاعات استان کردستان و کسانی که اقتدار اطلاعاتی و امنیتی نظام جمهوری اسلامی مرهون مجاهدت‌ها و تلاش مخلصانه آنان است، همان‌هایی که مصداق آیه "شریفه أَشِدَّاءُ عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ" هستند، تبریک و تهنیت عرض کرده و از درگاه عادل عدالت گستر، تعجیل در فرج مبارک آن حضرت و سربلندی همه مسلمین و مستضعفین جهان و عزت بیش از پیش ایران عزیز اسلامی را مسئلت می‌نمایم.

هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) همه توطئه‌های دشمن را نقش بر آب کرده است

شورای عالی افتای استان کردستان نیز در پیامی فرارسیدن نیمه شعبان و آغاز هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) را که یادآور مجاهدت‌های ارزنده پرسنل فداکار وزارت اطلاعات است، تبریک گفتند.

در این پیام آمده است امنیت برای هر زمانی پیش‌شرط پیشرفت و آبادانی بوده و راه توسعه و رونق هر کشوری از مسیر ثبات و امنیت آن کشور می‌گذرد، بدون شک ایران اسلامی که هم‌اکنون در خاورمیانه به عنوان جزیره بزرگ شناخته می شود وامدار هوشیاری این مدال‌آوران عرصه گمنامی است؛ سربازانی که در عین گمنامی و بی‌نشانی، با اراده آهنی و چشمان تیزبین، همه تحرکات دشمنان را رصد و توطئه‌های و نقشه‌های پلید آنان را نقش بر آب می‌کنند.

اداره‌کل اطلاعات استان کردستان نیز در پیامی میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود و آغاز هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) را به همه مردم بصیر، انقلابی و همیشه در صحنه استان کردستان به‌ویژه اعضای جامعه پزشکی و پرستاری که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا انجام وظیفه می‌کنند، تبریک و تهنیت عرض کرده و از خداوند متعال سربلندی و سلامتی مردم شریف استان را آرزومند است.

تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های کردستان تا پایان فروردین‌ماه ادامه دارد

حسین خوش‌اقبال؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اطلاعیه شماره 5 کمیته امنیتی، ‌اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا اظهار داشت: تا پایان فروردین‌ماه صرفاً افراد بومی ساکن (مقیم) هر شهر، مجاز به ورود به آن شهر بوده و از ورود افراد غیر ساکن به شهرهای استان جلوگیری می‌شود.

وی افزود: خروج افراد غیر ساکن برای رفتن به محل سکونت خود بلامانع است اما این افراد در طول مسیر اجازه ورود به شهرها را نداشته و از کنارگذرها عبور خواهند کرد.

خوش‌اقبال درباره تعطیلی مراکز آموزشی استان گفت: مدارس و دانشگاه‌ها همچنان تا پایان فروردین‌ماه تعطیل خواهد بود اما فعالیت ادارات دولتی از فردا (23 فروردین) با ترتیبات جدید برابر بخشنامه سازمان اداری و استخدامی در خصوص میزان نیروی انسانی و ساعات کاری ادامه می‌یابد.

وی از تعطیلی پارک‌ها، ‌بوستان‌ها،‌ تفرجگاه‌ها،‌ مراکز تفریحی،‌ استخرها و اماکن ورزشی خبر داده و هشدار داد: برگزاری هرگونه تجمع و مراسم رسمی،‌ غیررسمی و مذهبی، برگزاری اعیاد شعبانیه در قالب برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برپایی مراسم و جشن‌های مولودی‌خوانی در استان ممنوع است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه تردد خودروهای امدادی،‌ درمانی،‌ پلیس، حامل بار، سوخت، کالاها‌ و مایحتاج مردم‌ بلامانع است، ادامه داد: تردد کارمندان، دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی، تکنسین‌های مخابراتی و ‌کارگرانی که محل سکونت آنها با محل کارشان در نقاط مختلف قرار دارد، با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان‌پذیر است.

وی در مورد آغاز فعالیت اصناف و مشاغل توضیح داد: مشاغل گروه اول؛ مشاغلی که نباید تعطیل شوند به فعالیت خود ادامه داده و فعالیت مشاغل و ‌صنوف دارای ریسک کم و متوسط براساس اعلام وزارت صمت، از 23 فروردین مطابق پروتکل‌ها و شرایط وزارت بهداشت به‌صورت تدریجی آغاز خواهد شد.

خوش‌اقبال از اجرایی بودن مصوبات این ستاد خبر داد و تصریح کرد: در صورت عدم توجه به هر یک از موارد فوق‌الذکر، برابر قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/481/ش

نظر شما