شناسهٔ خبر: 39281230 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

خاطره بازی رونالدو با کهکشانی های سابق؛ هر بار بازی کردم قسمتی از من شکست؛ بکام یکی از بهترین هافبک های تاریخ بود

پویا نیّری وند

رونالدو نازاریو از طریق تماس تصویری با تعدادی از هم تیمی های سابقش در رئال مادرید صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- چهارشنبه شب، مهاجم برزیلی سابق رئال مادرید گفتگویی با روبرتو کارلوس، ایکر کاسیاس، لوئیس فیگو و دیوید بکام داشت. مارکـا، قسمتی از صحبت های آنها را در این تماس تصویری زنده اینستاگرام منتشر کرده است:

  • رونالدو و روبرتو کارلوس:

دفاع چپ برزیلی سابق رئال مادرید در مورد شیوع ویروس کرونا و دوره کهکشانی ها گفت:

وضعیت بسیار دشواری است. امیدواریم که زودتر به شرایط عادی برگردیم. خیلی ها را از جمله لورنزو سانز از دست دادیم.

خاطرات خوبی از آن دوره به یاد دارم. فوق العاده بود که همه ما همزمان در یک تیم بودیم.

  • رونالدو و لوییس فیگو:

فیگو که کمی دیرتر به این گفتگو اضافه شده بود گفت:

این شانس را داشتیم که چند استعداد کنار هم بازی کنند که افراد بسیار فروتنی هم بودند. تمام لحظاتی که کنار هم سپری کردیم خاص بودند و به ما فرصت کسب پیروزی را دادند. باوجود اینکه همگی بازیکنان شناخته شده ای بودیم، هرکس به وظایف خود آگاه بود و می دانست چطور باید کار کند. این باعث شد تا لحظات بسیار خوبی داشته باشیم.

رونالدو هم در پاسخ به ستاره سابق پرتغالی گفت:

از تمرین کردن کنار تو و دیگران خوشحال بودم. نتوانستیم تمام عناوین ممکن را فتح کنیم. فوتبال همین است و این هم بخشی از زیبایی فوتبال است.

  • رونالدو و دیوید بکام:

با اضافه شدن بکام، صحبت ها به انگلیسی تبدیل شد. رونالدو خندید و گفت:

انگلیسی من خوب نیست مرد. وقتی کمی نوشیدنی می خورم بهتر می شود، اما در قرنطینه خبری از نوشیدنی نیست.

سپس رونالدو در مورد تنیس و همچنین پسر خودش صحبت کرد و گفت:

در حال حاضر ورزش مورد علاقه ام تنیس است. به خاطر مصدومیت ها دیگر نمی توانم فوتبال بازی کنم. هر بار بازی کردم قسمتی از من شکست!

پسرم یک دی جی فوق العاده شده و الان در برزیل است. تقصیر من شد که همیشه به CD های موزیک عادت داشتم. او با دیدن این چیز ها بزرگ شد و به یک دی جی تبدیل شد. او خیلی خوب است و موسیقی الکترونیکی می نوازد. در برزیل همه او را می شناسند. سال گذشته در ایبیزا هم او برای سه کلاب مختلف کار کرد.

بکام و رونالدو هر کدام مالک باشگاهی محسوب می شوند، و ستاره سابق برزیلی در مورد رئال وایادولید گفت:

سعی می کنیم پول کمتری خرج کنیم، چون دیگر پولی نمانده است. امیدواریم که یک سال دیگر هم در لالیگا بمانیم چون حق پخش تلویزیونی زیادی دریافت می کنیم. نمی دانیم که پایان فصل لالیگا چطور خواهد بود، بنابراین باید صبر کنیم. با لالیگا و فدراسیون فوتبال اسپانیا صحبت کرده ایم و فکر می کنم قبل از بازگشت به میادین به دو الی سه هفته تمرین نیاز خواهیم داشت. تا هفته نخست آگوست فرصت بازی داریم.

در ادامه بکام هم راجع به اینتر میامی صحبت کرد و گفت:

هیجان زده ایم چون اینجا مکانی خاص با افرادی خاص است. سعی می کنم چیز هایی از منچستریونایتد، رئال مادرید میلان، پاری سن ژرمن و لس آنجلس گلکسی برداشت کنم. سعی می کنم از هر تیم چیزی برای این مجموعه اضافه کنم.

گزارش های زیادی وجود داشت که بکام در زمان حضور در رئال مادرید، به هم تیمی های پرتغالی زبان خود بیش از اسپانیایی ها نزدیک بود؛ او در این باره گفت:

به یاد دارم که تو یا روبرتو کارلوس به من می گفتید، اگر تنها یک بازیکن انگلیسی بتواند در تیم ملی برزیل بازی کند آن بازیکن تو [بکام] بودی. هیچوقت شما را باور نکردم چون بازیکنان برزیلی بهترین ها هستند.

رونالدو هم در پاسخ گفت:

تو یکی از بهترین هافبک های تاریخ بودی. با نحوه کنترل تو روی توپ، و اینکه آن را هر کجا که می خواستی می توانستی بفرستی، بدون اینکه من را ببینی، باعث می شد تا حرکت کنم و توپ می رسید.

  • رونالدو و ایکر کاسیاس:

کاپیتان سابق رئال مادرید آخرین فردی بود که به این مکالمه اضافه شد و در مورد دوره کهکشانی ها گفت:

ترکیبی بهتر از شهر مادرید و باشگاه رئال مادرید وجود ندارد. اگر نگویم بهترین دوره کارنامه ام، قطعاً یکی از بهترین دوره ها بود. قبل از اینکه تو برای انجام اولین بازی خود به میدان بیایی، یک ضربه پنالتی مهار کردم. داشتن تو در رئال مادرید یک افتخار بود. با عشقی که تو داشتی و روی هرکس تأثیر می گذاشتی. لحظات بسیار خوبی بودند.

حمله قلبی من یک شوک بزرگ بود. خوش شانس بودم که در زمین تمرین این اتفاق رخ داد و همین زندگی ام را نجات داد. همیشه قدردان پزشکان خواهم بود. اگر این اتفاق در هر جای دیگری رخ می داد، مطمئنم که امروز اینجا نبودم تا با شما صحبت کنم.

رونالدو هم در مورد مصدومیت های خود گفت:

مصدومیت ها برای من سال ها مثل جنگ بودند. جام جهانی و سپس انتقال به رئال مادرید فرصت دوم زندگی به من بود.

نظر شما