شناسهٔ خبر: 39280641 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

۱۲ پایگاه امداد جاده ای هلال احمر یزد برای مهار کرونا فعال بود

موج نیوز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا همه فعالیت های این نهاد به این سمت و سو سوق داده شد و از همان ابتدا ۱۲ پایگاه امداد جاده ای فعال بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در دیدار با جمعی از خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان یزد افزود: فعالیت در حرفه رسانه باعث می‌شود به صورت اصولی و درست خبرها به جامعه هدف و مردم رسانده شود و متاسفانه گاها برخی از مطالبی که به اسم خبر در فضای مجازی منتشر می‌شود، باعث ناراحتی و دل مشغولی مردم خواهد شد. 

وی ادامه داد: فعالیت در ایستگاه‌های غربالگری نیز در همین راستا بود چون جدای از مثمر ثمر بودن یا نبودن آن، نقش مهمی در آرامش بخشی به جامعه داشت و لذا به عنوان یکی از اولین استان‌هایی که حتی قبل از ابلاغ کشوری این فعالیت انجام شد، استان یزد بود که در راه آهن و پایانه مسافربری فعالیت را آغاز کردیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت: فعالیت جمعیت هلال احمر همچون سال‌های گذشته که برای فعالیت‌های نوروزی انجام می شد، امسال نیز برنامه ریزی لازم صورت گرفت اما امسال روند کار متفاوت شد.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا همه فعالیت های این نهاد  به این سمت و سو سوق داده شد و از همان ابتدا ۱۲ پایگاه امداد جاده ای فعال بود که به ۲۵ پایگاه نیز افزایش یافت و در پایان فعالیت نیز ۱۹ پایگاه به ارائه خدمت پرداختند.

حرازی زاده با اشاره به اینکه طرح ملی غربالگری در مبادی ورودی و خروجی استان یزد و شهرستان‌ها در این تعداد پایگاه فعال در سطح استان یزد و با حضور امدادگران، جوانان و داوطلبان هلال احمر انجام شد گفت: مهمترین هدف تیم‌های امداد و نجات، تب سنجی و هشدارهای لازم به شهروندان در جهت ممانعت از سفر بود.

نظر شما