شناسهٔ خبر: 39278453 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لزوم افزایش بازرسی‌های مشترک بر بازار آذربایجان‌غربی

ارومیه- ایرنا- رییس کمیته اقتصادی ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونای آذربایجان‌غربی گفت: باید بازرسی‌های مشترک اتاق اصناف، صمت و تعزیرات حکومتی بر بازار این استان با شدت و دقت بیشتر انجام گیرد تا از افزایش بی‌مورد قیمت‌ها جلوگیری شود.

صاحب‌خبر -

بهنام شهدی روز چهارشنبه در بیست‌وششمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونای آذربایجان‌غربی افزود: افزایش قیمت در بعضی از کالاها وجود دارد و جلوگیری از تداوم آن نیازمند نظارت بیشتر مسوولان است.

وی ادامه داد: در حال حاضر که کمبودی در کالاهای اساسی در آذربایجان‌غربی وجود ندارد، اصولا نباید قیمت برخی از کالاها افزایش یابد.  

وی با اشاره به آغاز فعالیت عادی ادارات آذربایجان‌غربی از روز شنبه هفته آینده، اظهار داشت: در جلسه قبلی ستاد استانی راجع به ساعات کاری ادارات استان تصمیم‌گیری شده بود اما بر اساس نامه اخیر وزارت کشور، این ساعات به صورت هماهنگ از هفت تا ۱۴ تعیین شده است. 

«ساعات فعالیت ادارات آذربایجان‌غربی طی هفته پیش‌رو از هفت تا ۱۴ خواهد بود»

استاندار آذربایجان‌غربی نیز در پاسخ با اشاره به اینکه این ساعات با توجه به تعطیلی ادارات تهران در روزهای پنجشنبه تعیین شده، گفت: ساعات فعالیت ادارات استانی با پیگیری بنده در جلسه بعدی ستاد ملی مطرح می‌شود تا عدالت در خصوص کارمندان رعایت شود.

«محمدمهدی شهریاری» افزود: کارمندان استان فعلا از ساعت هفت تا ۱۴ در محل کار حاضر شوند تا تصمیم بعدی ستاد ملی مقابله و مدیریت بیماری کرونا در این خصوص اعلام شود. 

شهدی، رییس کمیته اقتصادی ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونای آذربایجان‌غربی در ادامه گزارش خود راجع به مصوبه‌های این کمیته بیان کرد: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی باید مشکلات جامعه خبرنگاران استان را اعلام کند تا تدابیر لازم در این خصوص سنجیده شود.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی نیز تسهیلات خود را برای جامعه متاثر از کرونا اعلام و در بین مردم بیان کنند تا مردم از این تسهیلات آگاه شوند. 

فرماندار مهاباد نیز در این جلسه و از طریق ویدئو کنفرانس گفت: باید دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا برای اجرا در استان، بومی‌سازی شود. 

ایرج شجاعی اظهار داشت: برای این امر باید کمیته‌ای متشکل از متخصصان استانی تشکیل و شرایط منطقه ارزیابی و شرایط اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا اعلام شود. 

نظر شما