شناسهٔ خبر: 39274432 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آمادگی شعب تعاون روستایی خوزستان برای خرید گندم و کلزا

مدیرکل تعاون روستایی خوزستان گفت: شبکه بزرگ تعاونی‌های روستایی استان برای خرید حداکثری گندم و کلزای کشاورزان و تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید آمادگی کامل دارند.

صاحب‌خبر -

جمشید بنی فری مدیرکل تعاون روستایی استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: فعالیت‌های تعاون روستایی از فروردین ماه با خرید گندم و کلزا که  محصولات استراتژیک به شمار می‌آیند به اوج خود می‌رسد و تا پایان سال با خرید محصولات عمده کشاورزی، این امر مهم ادامه دارد، از این رو پوتین‌های خود را برای تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید محکم بسته ایم.

او افزود: با توجه به شعار سال که توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) جهش تولید نامگذاری شد، تمام فکر مجموعه بزرگ تعاون روستایی خوزستان تحقق این شعار با خرید کیفی و حداکثری گندم و کلزا کشاورزان است، از این رو پیش بینی می‌کنیم تعاون روستایی قریب به ۸۰ درصد تولید گندم استان که بیش از یک میلیون تن می‌شود و بیش از ۱۰۰ هزار تن کلزا که بیش از ۳ برابر سال زراعی قبل می‌شود را خریداری کند.

 بنی فری تصریح کرد: هم اکنون ۳۹ مرکز خرید برای کلزا و ۶۶ مرکز خرید برای گندم در سطح استان توسط تعاون روستایی آماده خدمت رسانی به کشاورزان شده اند و امیدواریم بتوانیم سالی درخشان در خرید گندم و کلزا در سطح استان داشته باشیم.

مدیر تعاون روستایی خوزستان بیان داشت: بی شک رهنمود‌های مقام معظم رهبری در ابتدای سال می‌تواند مهم‌ترین اولویت هر مجموعه‌ای برای توسعه کشور باشد، از این رو توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب، به منظور جهش تولید با توجه به کشاورزان و محصولات کشاورزی که می‌تواند غذای سالانه مردم کشور را تامین نماید از چشم ما به دور نخواهد ماند و هر تلاشی را که برای رسیدن به این مهم نیاز باشد انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/گ

نظر شما