شناسهٔ خبر: 39271267 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های استان خبر داد

تمام محورهای مواصلاتی همدان باز است/ بارش برف در گردنه آوج

هانیه کهریزی

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با اشاره به بارندگی در جاده ها، از باز بودن تمامی محورهای مواصلاتی به استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

بابک گردان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به باز بودن کلیه راه های استان همدان اظهار کرد: با توجه به بارش برف و باران طی 24 ساعته گذشته مسدودیت در راه ها وجود ندارد.

وی در ادامه تصریح کرد: از بامداد امروز تمام اکیپ های راهداری در مسیرهای استان مستقر بوده و هیچ گونه منع رفت و آمد در جاده ها وجود ندارد.

گردان با بیان اینکه بارش ها در گردنه آوج حد فاصل محور همدان- قزوین به صورت برف بوده است، اعلام کرد: تردد در مسیر آوج با سهولت انجام شده و مشکلی در این محور نیز وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه تا این لحظه هیچ گونه انسدادی در محورهای مواصلاتی و جاده های استان همدان به وجود نیامده است، اظهار کرد: در حال حاضر تردد در تمامی مسیرهای استان به غیر از محور گنجنامه به تویسرکان برقرار بوده و این مسیر به علت نبود ایمنی تا اطلاع ثانوی مسدود است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در پایان اعلام کرد: سامانه 141 به صورت لحظه ای آخرین اطلاعات راه های استان را اعلام کرده و برای اطمینان در ترددها با این سامانه تماس گرفته شود.

انتهای پیام

نظر شما