شناسهٔ خبر: 39267917 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نظارت الکترونیک در کشور جدی گرفته شود

معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور گفت: نظارت امروز باید بسیار جدی گرفته شود؛ به‌ویژه نظارت الکترونیک که می‌تواند در مواقع این‌چنینی به‌موقع و به‌هنگام عمل کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام محمدمهدی عرب‌انصاری ظهر امروز در آیین معارفه بازرس کل استان سمنان اظهار کرد: زمانی که بشر از حدود خود فراتر می‌رود، خداوند با استفاده از جنود سخت و نرم خود، او را گوشمالی داده و هوشیار می‌سازد و امروز نیز ویروس کرونا یکی از جنود خداست تا بشر بیش از پیش به خود آمده و به اعمال خود بیندیشد.

وی تصریح کرد: امروز شاهدیم که کرونا، این بیماری مقابل ناو هواپیمابر امریکا ایستاده و این مهم جنود خداست.

معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: امروز شاهدیم مردم از دین و آیین‌های مختلف با حضور در دعاها و نیایش‌های مسلمانان در شرایط بحرانی امروز آرامش می‌گیرند؛ این‌ها اراده خداوند است که خواسته تا از طریق جنود خود بشر امروزی را آگاه سازد.

عرب‌انصاری بیان کرد: امروز شاهدیم در تمام دنیا مردم خداجوی شده‌اند و این امری بسیار ارزشمند است؛ امروز هر کسی با فهم و زبان خود به دنبال خدا بوده و از طریق خداوند و دست به دامان پروردگار شدن دنبال منجی هستند که امیدواریم این اتفاقات زمینه ظهور قائم آل محمد (عج) را بیش از پیش فراهم سازد.

وی تصریح کرد: امروز یکی از افتخارات ما این است که زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی ایران اسلامی بسیار مطلوب و ارزنده است.

معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور اضافه کرد: ملت عزیز، فهیم و بزرگ ایران اسلامی امروز با امر مقابله با بیماری کرونا در تمام کشور در کنار تلاش‌ها و ازخودگذشتگی‌های جهادگران عرصه سلامت، همراهی و همگامی بسیار ارزنده‌ای داشتند که نشان از سواد اجتماعی مردم دارد.

عرب‌انصاری اضافه کرد: نظارت امری بسیار مطلوب در بحث مدیریت در کشور است و ریشه در قانون اساسی دارد.

وی گفت: نظارت امروز باید بسیار جدی گرفته شود؛ مخصوصاً نظارت الکترونیک که می‌تواند در مواقع این‌چنینی به‌موقع و به‌هنگام عمل کند.

معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور گفت: باید در بحث نظارت اولویت‌سنجی کرده و نیاز است با استفاده از رویه مناسب، کارآمدسازی ساختار اداری را در دستور کار قرار دهیم.

عرب‌انصاری اضافه کرد: باید قانون‌مداری، صلابت و قاطعیت همراه با اصلاح‌گری سرلوحه کاری ما قرار داشته باشد.

وی گفت: تلاش برای جلوگیری از وقوع جرم همراه با اشرافیت کامل، شناسایی عناصر فسادساز و اصلاح فرآیندها و رویه‌ها تا ریشه‌کنی فساد و ایجاد و تقویت هر چه بیشتر رضایتمندی مردم باید در دستور کار قرار داشته باشد.

انتهای پیام/74005/م/و

نظر شما