شناسهٔ خبر: 39265939 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

نماينده منتخب مردم قزوين، آبيک و البرز در يازدهمين دوره مجلس شورای اسلامی

ایجاد زمینه اشتغال با جذب سرمایه گذار و حمایت شهرک های صنعتی

محمدبیگی گفت: با جذب سرمایه گذارای داخلی و خارجی، حمایت و تقویت شهرکهای و نواحی صنعتی زمینه اشتغال پایدار جوانان در استان فراهم می شود‌

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قروین، فاطمه محمد بيگی در ديدار با مدير عامل و معاونين شركت شهرک های صنعتي استان كه در دفتر اين شركت برگزار شده بود اظهار کرد: هنر مجلس يازدهم با توجه به نامگذاري امسال بنام سال "جهش توليد" مي تواند تحقق بخشيدن به اين شعار با هدف اجرايي كردن برنامه هاي عملياتي در اين حوزه و با ايجاد مشوقها براي جذب سرمايه گذار و ارائه تسهيلات مناسب براي رونق بخشيدن به توليد باشد.

وي با اشاره به موقعيت استراتژيك و شاهراه بودن استان تصريح كرد: پتانسيل و ظرفيت اين استان در حوزه توليد محصولات شاخص محرز بوده بگونه اي كه در حال حاضر يكي از قطبهاي برتر در توليدات مواد ضد عفوني با توجه به اين مرحله حساس جامعه براي مقابله با ويروس كرونا مي تواند تامين كننده نياز داخلي كشور را فراهم نمايد.

محمد بيگي ادامه داد: ما بدنبال اين هستيم كه شهركهاي صنعتي را ارتقاء بدهيم و با توجه به اين ظريفيت بالا و داشتن مديران دلسوز و توانمند در اين مجموعه بتوانيم با جذب سرمايه گذار كه به ايجاد اشتغال جوانان محقق مي شود بتوانيم رضايت اجتماعي را حاصل نماييم.

نماينده منتخب مردم قزوين، آبيك و البرز در مجلس شوراي اسلامي با تاكيد بر حضور رايزنهاي بازرگاني و اقتصادي در استان افزود: حضور سرمايه گذاران خارجي با نگاه شاخص محور، علم محور و شايسته محور محقق خواهد شد كه متاسفانه در طول چند سال اخير به جاي گفتگوهاي سياسي اگر به گفتگوهاي اقتصادي با دعوت از رايزنهاي اقتصادي و بازرگاني پرداخته می شد شاهد حضور سرمايه گذاران خارجي بودیم.

منتخب مردم قزوین در یازدهمین دوره انتخابات مجلس اضافه کرد: با توجه به قابليتها، ظرفيتها و پتانسيلهاي بالاي استان قزوين با دعوت از رايزنهاي بازرگاني و اقتصادي بتوانيم محصولات توليدي شاخص استان را به دنيا معرفي و صادر نماييم.

محمد بيگي در پايان از برگزاري نشست هاي فصلي، علمي و كاربردي در خصصوص جذب سرمايه گذاري و راهكارهاي برون رفت از بيكاري جوانان با شهركها خبر داد.

در ابتداي اين نشست صميمی، حميدرضا خانپور رئيس هيئت مديره و مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان قزوين با ارائه گزارش عملكرد شركت در طول چند سال اخير و تشريح اهداف و برنامه هاي عملياتي در سال "جهش توليد" و درخواست توجه ويژه منتخب مردم به حمايت از صنايع كوچك اشاره كرد.

نظر شما