شناسهٔ خبر: 39263231 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

عملیات شادی آفرین بسیجیان قرارگاه جهادی شهید سلیمانی در بیمارستان کرونایی‌ها با رمز یا صاحب‌الزمان+عکس

بسیجیان قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی حوزه ۱۰۳ جماران، جشن نیمه شعبان را در کنار کادر درمانی بیمارستان فرهیختگان برگزار کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، هر سال نیمه شعبان روز میلاد آخرین منجی بشریت، تلاطمی از شادی در کوچه و خیابان موج می‌زند. شادی برای کسی که در قاب دیدگان‌مان نیست اما قلبمان برایش می‌تپد. امسال اما جای خالی‌اش بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود. نیمه شعبان امسال، حال و هوای دیگری دارد. سال‌های گذشته با شیرینی و ریسه‌های رنگی به استقبال آمدنش می‌رفتیم؛ این روزها اما تلخی نبودنش، پنهان‌کردنی نیست.

چند وقتی است که ویروس کرونا به ایران رسیده است و بی‌توجهی نیز می‌تواند بر شیوع این ویروس دامن بزند و مبتلایان را بیشتر کند؛ از این رو بسیجیان قرارگاه جهادی شهید سلیمانی حوزه 103 جماران دست به اقدامی جدید زدند و جشن میلاد صاحب‌الزمان (عج) را با شور و اشتیاق خاص و زیر باران شدید روز گذشته تهران، جشن نیمه شعبان را در محوطه بیرونی بیمارستان فرهیختگان و بدون حضور عموم مردم برگزار کردند. 

امام زمان (عج) ,

گزارش تصویری را اینجا ببینید.

محوطه بیرونی بیمارستان فرهیختگان که مورد اشراف بیماران کرونایی و کادر درمانی بیمارستان قرار داشت، چراغانی و آذین‌بندی شد. گروه تواشیح محمد رسول‌الله (ص) آثار متعددی همچون "دعای فرج" و "اسماء‌الحسنی" را در مقابل دیدگان کادر درمانی بیمارستان فرهیختگان که از پشت شیشه‌های پنجره‌ نظاره‌گر بودند، اجرا کردند.

امیر عباسی مداح جوان کشورمان نیز برای آنها مولودی‌خوانی کرد و نماهنگ مدافعان سلامت او که در ابتدای شیوع کرونا با محوریت زحمات پرستاران تهیه شده بود، پخش شد.

امام زمان (عج) ,

خادمان آستان‌های مقدس امام رضا (ع) و حضرت سیدالکریم (ع) به داخل بیمارستان رفتند و ضمن ادای احترام به کادر درمانی، هدایای متبرک آستان را تقدیم کادر درمانی و بیماران کرونایی کردند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما